“Smakøst...”

man. 26.7.
20:00
Vurdert som nr. 82 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Sofa og gulv var skittent med mye smuler, kelner sa han måtte ha glemt det når han moppet. Vi var der ved åpningstiden. Også toalettet var skittent! Vaskelisten på toalettet avslørte at det var 3 dager siden rengjøring, noe som var tydelig! Og dette i koronatider! Det var mye tull med mat, kelner og hans kollega/overordnede (?) var ikke enig i hvordan moules frites skulle serveres. Potetene servert til var vasne og smakløse, blåskjellene likeså. Prøver nok et annet sted neste gang.

Takk, jannicke_ellingsen

Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

Testet denne restauranten i 100 uken. Testet oksehale-risottoen, og hadde vin til av samme sort som var kokt inn i retten.
Dyp og rik smak på denne, vinen var likeledes. Hyggelig og oppmerksom betjening. Her skal jeg definitivt tilbake for å nyte mer av utvalget.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Dinosauritz
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Maten var av god kvalitet. Vinkartet er tynt og ølutvalg syltynnt. Lokalet er flott og innbydende. Service topp.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, FrodeI
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Skuffet over både service og mat. Ufin servitør. Fiskesuppen ble servert uten brød og da vi spurte etter krydder / olje til pizza ble vi fortalt at det ikke trengtes.

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, SirenNH
Anmeldt 28. oktober 2019 via mobile enheter

Droppet inn på Garcia på lørdag kveld klokka 21:30 og var litt skeptisk :-) Men det trengte
ikke, det ble veldig bra.
Rask bestilling, god rådgivning på
vin. Vi startet med gambas, utsøkt, sammen med en tørr Riesling. Fortsatte med lysing på en seng av rotgrønnsaker, nydelig.
Et par småting å sette fingeren på, alltid by på litt ventebrød og dropp innom bordet og spør hvordan rettene smaker Alt i alt, et smakfullt og vellykket måltid, anbefales

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, sigvebru

Reisende som så på Garcia Øst, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Garcia Øst? Del dine erfaringer!