“For høye forventninger”
Anmeldelse av Burger&Beers

Burger&Beers
Vurdert som nr. 56 av 239 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 6. januar 2019

Vi hadde stor forventninger og var 4 gjester. Hyggelig servicevillig betjening. Menyen var helt ok , men vi forventet oss litt mer. Vi valgte forskjellige burgere, men ingen fikk noen wow burger. Helt greit var konklusjonen.

1  Takk, Petter B

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Første som møter oss i døra er en veldig hyggelig servitør - og derifra er det oppoverbakke. Burgerne er saftige og gode. Godt utvalg av øl til helt greie priser. Servitøren vet hva han snakker om og kan øltypene. Alt i alt et veldig trivlig besøk. Kommer ganske sikkert tilbake igjen!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Laakerol
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Ville prøve den nye burgerresturanten i byen. Fikk bord selv om var litt før tiden. Hyggelig betjening som forklarte menyen.
Godt utvalg i øltyper gav en fin start.
Valgte full pakke. Pullpork med mais og i tillegg bacon. Kjempegod. Friesene var bra, men dere bør ta et kurs hos Kverneriet i Oslo for å få topp karakter. Men kjekke plass og helt ok priser. Kommer gjerne igjen.

Takk, avva123
Anmeldt 8. november 2018

Gode burgere og et kjempegodt utvalg av øl. Veldig lavt under taket i 2. etasje, men koselige lokaler.

Takk, Manemo
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Var innom en ettermiddag i november. Plassert midt i Stavangers «lysløype» burde kombinasjonen godt øl og saftige burgers være perfekt, men slik var det langt ifra.

Plassering og servering gikk kjapt og greit av en hyggelig dame. Menyen er en veldig standard burgermeny, med forskjellig tilbehør. Drikkemenyen var sørgelig. Lite utvalg, og veldig lite spennende, der Tou Pilsner står øverst på listen, og resten stort sett er hyllevare fra de store bryggeriene.

Det mest spennende på ølmenyen var Lervigs Perler for Svin fra fat, så det ble bestilt. Det kom ganske kjapt på bordet - bokstavelig talt lunkent og flatt! Når dette ble påpekt var svaret at «ja men fatet står i kjøleskap»... Det hjelper lite når noe er riv ruskende galt med kjølingen av linjene og ølet blir varmt før det kommer ut!

Til gjengjeld var flasken med Cola frosset, så den måtte varmes opp før den ble flytende.

Burgerne kom, og så greie nok ut, alle fire. Skuffelsen var igjen stor da de smakte svært lite, og brødet var tørt. Jeg har spist langt bedre burger på bensinstasjoner.

I sum var dette en bedrøvelig opplevelse. Det er nesten på grensen til lureri å kalle dette stedet Burgers and Beers, for her var kvaliteten på begge deler dårlig, og det er lite tillitvekkende når kompetansen på drikke er så svak.

Det virker som dette er et spekulativt forsøk på å lokke inn fulle og lettlurte kunder fra de omliggende skjenkestedene, og late som stedet er mer trendy og eksklusivt enn det faktisk er.

Det er under 100 meter til mye bedre burger, og enda kortere til mye bedre øl, både utvalg og kvalitet.

3  Takk, Norwhat

Reisende som så på Burger&Beers, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Burger&Beers? Del dine erfaringer!