“God burgere og drikke / Good burgers and beers”
Anmeldelse av Burger&Beers

Burger&Beers
Vurdert som nr. 75 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 31. januar 2019

Var her med kolleger og valgte denne gang en B&B Classic burger som var perfekt stekt med god smak. Her var så bra utvalg av øl at du ikke trenger kjøpe den samme 2 ganger. Positivt at det er så mye lokalt øl. Fantastisk personale som ga oss et fantastisk godt inntrykk. Kjekke lokaler fra en svunnen maritime tid.

A evening With colleagues, the choice fell on B&B Classic burger which was perfectly cooked. A lots of local and other good beers. Great staff who gave us a great experience in building from a bygone maritime time.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Arild P

Anmeldt 6. januar 2019

Vi hadde stor forventninger og var 4 gjester. Hyggelig servicevillig betjening. Menyen var helt ok , men vi forventet oss litt mer. Vi valgte forskjellige burgere, men ingen fikk noen wow burger. Helt greit var konklusjonen.

1  Takk, Petter B
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Første som møter oss i døra er en veldig hyggelig servitør - og derifra er det oppoverbakke. Burgerne er saftige og gode. Godt utvalg av øl til helt greie priser. Servitøren vet hva han snakker om og kan øltypene. Alt i alt et veldig trivlig besøk. Kommer ganske sikkert tilbake igjen!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Laakerol
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Ville prøve den nye burgerresturanten i byen. Fikk bord selv om var litt før tiden. Hyggelig betjening som forklarte menyen.
Godt utvalg i øltyper gav en fin start.
Valgte full pakke. Pullpork med mais og i tillegg bacon. Kjempegod. Friesene var bra, men dere bør ta et kurs hos Kverneriet i Oslo for å få topp karakter. Men kjekke plass og helt ok priser. Kommer gjerne igjen.

Takk, avva123
Anmeldt 8. november 2018

Gode burgere og et kjempegodt utvalg av øl. Veldig lavt under taket i 2. etasje, men koselige lokaler.

Takk, Manemo

Reisende som så på Burger&Beers, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Burger&Beers? Del dine erfaringer!