“Nam!!”
Anmeldelse av Burger&Beers

Burger&Beers
Vurdert som nr. 63 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Beste burger’n jeg har smakt på leenge! Saftig, perfekt grilla og med herlig brød! Deilige, store pommes frites til - både voksne og barn digga maten!

1  Takk, mariannehajem

Anmeldt 27. september 2020

Beste burgeren i Stavanger by by far. Kjapp servering, masse god øl. Absolutt anbefalt fra oss..
Kjem fort igjen neste gang vi er i byen.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 37bj_rnerikb
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Denne restauranten/ bar har et bredt utvalg av øl og burgere. Dette var en av de beste burgerene jeg har spist. Veldig hyggelig betjening. Masse godt øl. Anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, perkristiank2017
Anmeldt 31. juli 2020

Vi var innom dette stedet i fbm Gladmaten. Det ble servert saftige burgere med med mye smak. Servicen var bra.

1  Takk, olen61
Anmeldt 21. juli 2020

Superhyggelig sted ved havnen i Stavanger, midt i sentrum! Flott usikt, gode burgere og spennende utvalg av øl! Eneste problemet var at det krydde av måker, men de har store parasoller man kan gjemme seg under. Hyggelig og serviceinnstilt personale - anbefales!

2  Takk, 497heller

Reisende som så på Burger&Beers, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Burger&Beers? Del dine erfaringer!