“Lutefisk opplevelse”
Anmeldelse av City Bistro - STENGT

City Bistro
Kjøkken: Europeisk, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: City Bistros lange tradisjon og anerkjennelse for kvalitet strekker seg langt tilbake i Stavanger’s restaurant og catering historie, og ‘Bistroen’ som det kjærlig har blitt kalt har vært en familieeid bedrift siden åpningen i 1987. Med over 20 års erfaring i bransjen, har Bistrohuset i år ekspandert sin virksomhet inn i to nye og spennede lokaler og konsepter i hjertet av Stavanger.
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Hadde lenge pratet opp at vi ville prøve lutefisk på et sted med godt lutefisk rykte. Vi har i flere år hørt om city bistro og deres lutefisk renome. Det stemte kjempe godt alt. Lutefisken oversteg høye forventninge.. Vi tok begge menyen, var overfall nok mat. (Fisk).

Takk, Erik W

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Med 25 års erfaring har jeg aldri før opplevd makan til god lutefiskopplevelse. Det inkluderer fantastisk personale, service og en utsøkt meny! Snakkes neste år!!

Takk, tronde505
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Nydelig lutefisk. Men noe treg servering. Kom sent med drikke til maten. Koselig miljø og atmosfære.

Takk, 114haraldm
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Utrolig hyggelig eldre hus med masse små stuer fint dekorert med eldre maleri og ting. Beste lutefisken jeg i mitt 25 årige kokkeliv har smakt og de 10 andre var helt enige. Kjempehyggelig servitør, perfekte jenta for dette stedet. Behjelpelig med alt og det gikk på skinner. Tusen takk for en minnerik aften.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Shebbas
Anmeldt 1. april 2017

Hadde Skrei med lever/rogn/spøstekt torsketunger: Nydelig!
To forretter som også var nydelige, blandt annet fiskesuppe med (en stor) fiskebolle.
Nydelig temperert Italiensk vin.
Meget bra service (snakket dog dårlig norsk og snakket svært lavt!).
Lokalet i første etasje var stengt, så vi var i andre. Nydelig rom med lafta tømmervegger. Kun to bord i rommet! Litt mye støy selv med kun totalt 9 personer i rommet.
Vært her flere ganger både for Skrei og Lutefisk, like bra hver gang.
Nydelig mat men veldig billig er det ikke, ca 1100kr/person - men verdt pengene!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Frank G