“Sangfestmiddag”
Anmeldelse av City Bistro - STENGT

City Bistro
Kjøkken: Europeisk, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: City Bistros lange tradisjon og anerkjennelse for kvalitet strekker seg langt tilbake i Stavanger’s restaurant og catering historie, og ‘Bistroen’ som det kjærlig har blitt kalt har vært en familieeid bedrift siden åpningen i 1987. Med over 20 års erfaring i bransjen, har Bistrohuset i år ekspandert sin virksomhet inn i to nye og spennede lokaler og konsepter i hjertet av Stavanger.
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Spiste fisk-longa, den var for mye saltet, ellers smakte det bra. Vi var 4 ved bordet og hun ene som hadde bestillt kjøtt fikk maten da vi var ferdige. Det var ikke så bra.

Dato for besøk: januar 2019
4  Takk, Anne-Tone

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Hadde lenge pratet opp at vi ville prøve lutefisk på et sted med godt lutefisk rykte. Vi har i flere år hørt om city bistro og deres lutefisk renome. Det stemte kjempe godt alt. Lutefisken oversteg høye forventninge.. Vi tok begge menyen, var overfall nok mat. (Fisk).

Takk, Erik W
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Med 25 års erfaring har jeg aldri før opplevd makan til god lutefiskopplevelse. Det inkluderer fantastisk personale, service og en utsøkt meny! Snakkes neste år!!

Takk, tronde505
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Nydelig lutefisk. Men noe treg servering. Kom sent med drikke til maten. Koselig miljø og atmosfære.

Takk, 114haraldm
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Utrolig hyggelig eldre hus med masse små stuer fint dekorert med eldre maleri og ting. Beste lutefisken jeg i mitt 25 årige kokkeliv har smakt og de 10 andre var helt enige. Kjempehyggelig servitør, perfekte jenta for dette stedet. Behjelpelig med alt og det gikk på skinner. Tusen takk for en minnerik aften.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Shebbas