“Mat og personlig service på høyt nivå”
Anmeldelse av Desi Deli Restaurant

Desi Deli Restaurant
Vurdert som nr. 36 av 225 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Pakistansk restaurant i hjertet av Stavanger, nabo med Geo parken og Oljmuseet. En fantastisk utsikt mot Østervågkaien og bybroa. Desi Deli Restaurant kan friste med tradisjonell Pakistansk mat. Menyen består av populære tandoori og curry retter samt et godt utvalg av vegetarretter. Gratis kortidsparkering og ellers gode parkeringsmuligheter rett ved restauranten. Take away tilbys for deg som vil hente maten. Velkommen til bords.
Anmeldt 19. juli 2020

Til tross for en litt «enkel» innredning, ble dette en helmax restaurant opplevelse. Maken til god personlig service har vi aldri opplevd. Servitøren / innehaveren, ga en oss flott presentasjon av maten. Han hadde mange fine innspill og foreslo hvordan vi skulle sette sammen ulike retter til 8 personer. Og resultatet ble veldig bra, både sammensetningen og ikke minst kvaliteten på maten. Dette var en absolutt flott matopplevelse, og alle i vårt følge var enige om at dette var toppscore, terningkast 6. Anbefales på det sterkeste. Hilsen Fredrikstad folk på Stavanger tur.

Takk, TeamMalteo

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

En utrolig koselig og smaksrik opplevelse. Ble møtt av en serviceinnstilt og hyggelig betjening. Maten var vanvittig god! Om du er usikker på hva du skal velge fra menyen, er det bare å spørre betjeningen om hjelp! Vi kommer ganrantert tilbake!

Takk, 810hannab
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Virkelig en flott matopplevelse! Meget god smak på alle rettene vi bestilte og servicen var veldig bra.

Takk, danared2016
desideli, Eier på Desi Deli Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Tusen takk:-)

Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Maten er ikke alltid hele opplevelsen, selv om den er helt sykt god, men helheten. Så hyggelige medarbeidere og service har jeg aldri sett maken til. Tusen takk Desi Deli!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, B4813MZlisas
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Vi ble først oppmerksomme på Desi Deli igjennom Fodora, og etter første forsøk falt vi pladask for smakene og kvaliteten på maten. En får levert maten i forseglede pakker. Det er fint anrettet til å være takeaway og smaken er 10 av 10 - fulltreffer i vårt tilfelle.

Dette stedet kan jeg varmt anbefale, og om du liker smakfull mat med orientalsk preg er dette en fulltreffer :-)

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 751evenh

Reisende som så på Desi Deli Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Desi Deli Restaurant? Del dine erfaringer!