“Fint besøk”
Anmeldelse av Desi Deli Restaurant

Desi Deli Restaurant
Vurdert som nr. 25 av 235 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Pakistansk restaurant i hjertet av Stavanger, nabo med Geo parken og Oljmuseet. En fantastisk utsikt mot Østervågkaien og bybroa. Desi Deli Restaurant kan friste med tradisjonell Pakistansk mat. Menyen består av populære tandoori og curry retter samt et godt utvalg av vegetarretter. Gratis kortidsparkering og ellers gode parkeringsmuligheter rett ved restauranten. Take away tilbys for deg som vil hente maten. Velkommen til bords.
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale, hadde med barn, og de ble tatt godt vare på. Fint toalett også.
Bestilte kebab i nanbrød, fantastisk godt, anbefales virkelig!
De har også barnemeny, men prisene på dette var høyere enn de er andre steder. Barna mente at dette var den beste pomfree’en de hadde smakt.

Takk, jannekristiiin

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, alltid fornøyd! Butter chicken er alltid like god, det samme er nan brødet! Hyggelig betjening og rent lokal

Takk, HildeAH
Anmeldt 30. januar 2021

Helt fantastisk god butter chicken! Anbefales på det varmeste. Rause porsjoner, ferske nanbrød og utrolig hyggelig personale. Kjøpte som takeaway, og maten kom i vakuumert pakke slik den holdt seg varm helt til jeg kom hjem. 10/10!

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Eatprayloveelisabeth
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Dro innom på Student for 100. Kjempe god mat, og utrolig hyggelig personale. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, andrped
Anmeldt 19. juli 2020

Til tross for en litt «enkel» innredning, ble dette en helmax restaurant opplevelse. Maken til god personlig service har vi aldri opplevd. Servitøren / innehaveren, ga en oss flott presentasjon av maten. Han hadde mange fine innspill og foreslo hvordan vi skulle sette sammen ulike retter til 8 personer. Og resultatet ble veldig bra, både sammensetningen og ikke minst kvaliteten på maten. Dette var en absolutt flott matopplevelse, og alle i vårt følge var enige om at dette var toppscore, terningkast 6. Anbefales på det sterkeste. Hilsen Fredrikstad folk på Stavanger tur.

Takk, TeamMalteo

Reisende som så på Desi Deli Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Desi Deli Restaurant? Del dine erfaringer!