Ulike måter å oppleve Lysefjord på
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok båten her når vi skulle hjem over til halden fra jørpeland. Denne turen anbefales. Vi tok båten fra Forsand til Lysebotn.

Takk, Holmen83
Anmeldt 21. juni 2020

Etter å ha gått opp på Preikestolen, så var dette en fin tur for å hvile beina litt. Båten bruker ca. 3 timer tur/retur, og ved fint vær er dette en nytelse. gode fortellinger underveis.

Takk, Thor J
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

En herlig, men slitsom tur, for en som sitter på kontor hele dagen. Beregn god tid. Det sies 2 timer opp og 2 timer ned. Brukte lengre tid opp. Pass på å bruke veldig gode sko.
MÅ BARE OPPLEVES.

1  Takk, Thor J
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk! Bo på turisthytta i bunnen og ta bussen opp og ned og hei på skiløperne i den krevende løypa!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, reisemamma
Anmeldt 31. juli 2019

Morsomt å se Prekestolen fra fjorden og få litt vind i håret. Mange flotte steder å få tatt et bilde av.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Jordmora