Ulike måter å oppleve Lysefjord på
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Detter en flott båttur inn Lysefjorden fra Stavanger til Prekestolen, deilig avslappende tur. Fantastisk fin natur

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Terje J
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Lysefjorden vsr rett og slett nydelig! Gikk tur opp preikestolen og kjeragbolten. Litt av en utsikt.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, karolinesa
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok båten her når vi skulle hjem over til halden fra jørpeland. Denne turen anbefales. Vi tok båten fra Forsand til Lysebotn.

Takk, Holmen83
Anmeldt 21. juni 2020

Etter å ha gått opp på Preikestolen, så var dette en fin tur for å hvile beina litt. Båten bruker ca. 3 timer tur/retur, og ved fint vær er dette en nytelse. gode fortellinger underveis.

Takk, Thor J
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

En herlig, men slitsom tur, for en som sitter på kontor hele dagen. Beregn god tid. Det sies 2 timer opp og 2 timer ned. Brukte lengre tid opp. Pass på å bruke veldig gode sko.
MÅ BARE OPPLEVES.

1  Takk, Thor J