Ulike måter å oppleve Lysefjord på
Anmeldt 22. juli 2020

Vi var så heldige å få sol, passelig med andre passasjerer og en flott båttur til preikestolen pg lysefjord!

1  Takk, 497heller
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Detter en flott båttur inn Lysefjorden fra Stavanger til Prekestolen, deilig avslappende tur. Fantastisk fin natur

1  Takk, Terje J
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Lysefjorden vsr rett og slett nydelig! Gikk tur opp preikestolen og kjeragbolten. Litt av en utsikt.

Takk, karolinesa
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok båten her når vi skulle hjem over til halden fra jørpeland. Denne turen anbefales. Vi tok båten fra Forsand til Lysebotn.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Holmen83
Anmeldt 21. juni 2020

Etter å ha gått opp på Preikestolen, så var dette en fin tur for å hvile beina litt. Båten bruker ca. 3 timer tur/retur, og ved fint vær er dette en nytelse. gode fortellinger underveis.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Thor J