Lysefjord og Preikestol Cruise - Hele året fra Stavanger

fra
USD 132,86
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Lysefjord på
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fysisk tøff tur opp til Preikestolen. Er nok en fordel å være litt trent før man legger ut på denne turen. Turen opp og ned alle trappene er verdt det når man når toppen og den fantastiske utsikten. Vi var heldig med været

Takk, Lise010
Anmeldt 22. juli 2020

Vi var så heldige å få sol, passelig med andre passasjerer og en flott båttur til preikestolen pg lysefjord!

2  Takk, 497heller
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Detter en flott båttur inn Lysefjorden fra Stavanger til Prekestolen, deilig avslappende tur. Fantastisk fin natur

1  Takk, Terje J
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Lysefjorden vsr rett og slett nydelig! Gikk tur opp preikestolen og kjeragbolten. Litt av en utsikt.

Takk, karolinesa
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok båten her når vi skulle hjem over til halden fra jørpeland. Denne turen anbefales. Vi tok båten fra Forsand til Lysebotn.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Holmen83