By Sightseeing Stavanger Hop-On Hop-Off Busstur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Gamle Stavanger på
Anmeldt 22. oktober 2018

Gamle Stavanger er en pittoresk perle vel vært et besøk. Det å gå rundt her å titte på alle de små hus og smug er en opplevelse på en varm sommer dag. her er det mye å ta bilder av. Små hus, små hager med blomster og noen små vakre grøntområder.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, Cappelen
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Gamle stavanger for einhistorie de er så mange flotte små hus og gamle ting man burde og se perfekt plass fore ein søndags tur

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 11magnusj
Anmeldt 28. august 2018

Jeg hadde laget en liten byvandring med sykepleierkullinger som kom fra andre deler av landet. Vi avsluttet turen gjennom en del av Gamle Stavanger. Det var ingen cruisebåter inne for øyeblikket, og i sentrum var det halvmaraton, så det var lite folk og en perfekt dag å gå på.
Det er jo flere gater å gå enn den vi gikk, alså er det mer å se her.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, gudrunokirkengen
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Koselig å gå en tur i gamlebyen,fin atmosfære og flott bebyggelse. Brolagte smale gater, noen har pyntet med fine blomster utefor.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 895gretev
Anmeldt 23. august 2018

Gamle Stavanger, eller Straen som området også kalles,
er Nord-Europas best bevarte trehusbebyggelse.
Det er den eldre bebyggelsen i skråningen vest av Vågen i Stavanger,
som i dag omfattes av begrepet.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, BjR1956