Ulike måter å oppleve Old Stavanger på
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Veldig trivelig område som bør besøkes. Sentralt i forhold til de fleste hoteller. Trivelig område på mange områder.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Adventures67
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Det er ikke så mye å gjøre, mye å kjøpe eller mye å spise i Gamle Stavanger. Derimot er det mye å se på i dette området. Det er koselig å spasere rundt, men det hadde vært hyggelig med flere kafeer og den slags

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Jarle T
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

En tur i gamle Stavsnger gir ro i sjelen, mulighet til å drømme seg tilbake i tiden. Tenke på hvordan flere familier en gang levde i hus som i dag knapt nok er store nok til at vi kan leve i og ha den plassen og komforten vi tror vi må ha for å overleve.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Christian2sen
Anmeldt 22. oktober 2018

Gamle Stavanger er en pittoresk perle vel vært et besøk. Det å gå rundt her å titte på alle de små hus og smug er en opplevelse på en varm sommer dag. her er det mye å ta bilder av. Små hus, små hager med blomster og noen små vakre grøntområder.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, Cappelen
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Gamle stavanger for einhistorie de er så mange flotte små hus og gamle ting man burde og se perfekt plass fore ein søndags tur

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 11magnusj