Ulike måter å oppleve Old Stavanger på
1924 av 2 355 anmeldelser
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Har du litt tid til overs, ta denne lille gåturen i gamle Stavanger. Små koselige hus, med flotte hager.

1  Takk, 743anetter
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Moro å se de hvite, gamle trehusene slik som de så ut for mange år siden. En hyggelig gårunde i et koselig område.

2  Takk, RB844
Anmeldt 11. juli 2020

Det å rusle rundt i gamle Stavanger er noe spesielt. Fin bebyggelse, smale gater, og god stemning. Her er det mer enn nok av serveringssteder også

1  Takk, Terje J
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Det er så godt å se at denne gamle bydelen er så godt tatt vare på og vedlikeholdt.
En rolig ettermiddagstur her kan virkelig anbefales

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, janegil51
Anmeldt 2. juni 2020

Dette var en rusletur vi sent vil glemme, i nydelig solskinn, godt og varmt vær hadde vi også. Skal man ut å gå, bør i alle fall gamle Stavanger være en del av turen. Vanskelig å beskrive dette med ord, det bør oppleves. Husk at det bor mennesker her, så det er greit å vise respekt selv om det frister å ta en nærmere kikk både her og der.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, ExoticTravelTom