By Sightseeing Stavanger Hop-On Hop-Off Busstur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Gamle Stavanger på
Anmeldt 20. august 2021

Her bare må dere gå,det er så fine hvite,trehus,med masse vakre blomster i alle farver.jeg koset meg da jeg gikk der.stort sett 2 etg hus,med loft .

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, hildura
Anmeldt 7. august 2021

Ta med kamera og gå rundt i denne bydelen som byr på stille sjarm, velbevarte hus og hager, og en blanding av bratte og flate brosteinsgater. Veldig flott å se at folk tar vare på historien! Veldig pent og interessant.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, LynnF49Norge
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted å rusle rundt og iaktta den gamle bebyggelsen av Stavanger. Ta gjerne en lunsj på Norsk hermetikkmuseum.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, John Ingar D
Anmeldt 4. juli 2021

Jeg elsker å rusle i Gamle Stavanger, og gå innom Hannes Keramikk. Blomsterfloret og å snuse inn følelsen av historie anbefales

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, ElisabethAStavanger
Anmeldt 30. desember 2020

Koselig og hyggelig atmosfære. Folk har pyntet godt på boligene sine som gjør området koselig og trivelig å dra til.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Adil S