“Fantastisk service”
Anmeldelse av RE- NAA

RE- NAA
Vurdert som nr. 4 av 239 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
God for: Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger, Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Renaa: Restauranten (nedre etasje) tilbyr nyskapende mat og vin fra øverste hylle, tilberedt med største omhu, servert i flotte omgivelser med en avslappet og koselig atmosfære. Restauranten egner seg for formelle så vel som uformelle anledninger, enten man skal invitere kontakter, kose seg litt ekstra med familie og venner, ha en romantisk aften eller ha en større middag med utsøkt mat og service. Sven Erik Renaa er en prisbelønt norsk toppkokk, som blant annet har vært Årets Kokk to ganger, Årets Kjøkkensjef, og mangeårig Manager for det norske Kokkelandslaget, som under hans ledelse bl.a ble OL-vinner i Erfurt 2008. Sven Erik Renaa har også utgitt flere kritikerroste kokebøker.
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vel verdt pengene.
Du får en helaften du husker.
Personlig service av beste klasse, og en fantastisk beskrivelser av retter du får servert, og hvor råvarene kommer fra.

Takk, Kim F

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Det er en herlig opplevelse fra start til slutt. Jeg ble oppringt dagen før og ønsket velkommen og det blir spurt om allergier.

Vi ble ønsket velkommen umiddelbart ved ankomst og servitørene var meget dyktig fra start til slutt.

Maten er på mange måter ubeskrivelig og nesten umulig å innfri 100%. Det er to årsaker. For det første er forventningene urimelig urettferdig høye, dernest var det over 20 serveringer, en bragd i seg selv å skulle skape magi over så mange serveringer. Kanskje en og annen småting for egen smak men ikke verdt å bemerke.

Vi var 5 i følge med reservasjon klokken åtte og vi avsluttet kvelden rundt midnatt. Dette er Norges beste restaurant fordi total-opplevelsen var høy og maten innfridde sammen med alt annet.

Bestill vin-pakke, det var meget god harmoni mellom mat og vin og utvalgte viner gir valuta for pengene.

Takk Ree-naa

1  Takk, EirikJN
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

God service hyggelige servitører med god kunnskap.

Husetsvin var fantastisk, biffen var helt fantastisk!

Anbefales

Takk, SteffenRege
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Re-Nama serverer utsøkt "fine dining" basert på lokale råvarer. Vi spise en 7 (9) retter. Ikke voldsomt avansert men spennende smakskombinasjoner med utsøkt håndverk servert i passe porsjoner. Vel verdt et besøk

1  Takk, 119h_vardm
Anmeldt 25. august 2018

Jeg har hatt gleden av å besøke RE-NAA to ganger det siste halve året. Maten er helt ubeskrivelig god. Selve måltidet er en opplevelse. Servicen er bare helt fantastisk. Personalet kan vi bare beskrive med et ord FANTASTISKE.
Høyt prisnivå, men det er verd det. Selvfølgelig ikke hver mnd.
Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal besøke RE-NAA.
Tusen takk for en fantastisk opplevelse.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Karin892015

Reisende som så på RE- NAA, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i RE- NAA? Del dine erfaringer!