“Top Score”
Anmeldelse av RE- NAA

RE- NAA
Vurdert som nr. 3 av 235 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Renaa: Restauranten (nedre etasje) tilbyr nyskapende mat og vin fra øverste hylle, tilberedt med største omhu, servert i flotte omgivelser med en avslappet og koselig atmosfære. Restauranten egner seg for formelle så vel som uformelle anledninger, enten man skal invitere kontakter, kose seg litt ekstra med familie og venner, ha en romantisk aften eller ha en større middag med utsøkt mat og service. Sven Erik Renaa er en prisbelønt norsk toppkokk, som blant annet har vært Årets Kokk to ganger, Årets Kjøkkensjef, og mangeårig Manager for det norske Kokkelandslaget, som under hans ledelse bl.a ble OL-vinner i Erfurt 2008. Sven Erik Renaa har også utgitt flere kritikerroste kokebøker.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Kjære RE-NAA teamet! Hjertelig tusen takk for en helt fabelaktig aften hos dere sist onsdag!❣️ Mat, vin, servering og team med stemning hos dere troner våre gourmetopplevelser fullstendig Vi nøt hvert sekund til fulle!

Takk, tanjaerichsen69

Anmeldt 21. juli 2021

Har vært innom flere ganger og blir alltid møtt av et hyggelig og behjelpelig personale, og en god atmosfære. Anbefaler blåskjell på det sterkeste.

Takk, Teaglutenfree
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste en nydelig tre retters middag her i forbindelse med min fødselsdagsfeiring og vi hadde en helt topp matopplevelse. Jeg husker ikke de franske beskrivelsene fra menyen, men til forrett hadde jeg snegler, hovedrett var grillet blåskjell som var litt herlig spicy og en herlig klassisk vannbakelse med hasselnøtter. Alt var helt nydelig og servicen helt topp.

1  Takk, Norw50
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

En smaksopplevelse av de sjeldne, med smaker som pakket seg ut litt etter litt innen hver rett. Må kunne defineres som beste matopplevelse ever. Kombinert med en tilpasset vinpakke, hyggelig lokale samt kunnskapsrike og hyggelige servitører ble dette en opplevelse vi lever lenge på.

1  Takk, Spokkos
Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og maten er alltid meget bra. Proff og hyggelig betjening og god atmosfære. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, raymondn938

Reisende som så på RE- NAA, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i RE- NAA? Del dine erfaringer!