“Spar pengene dine”
Anmeldelse av Kaffelade Stavanger

Kaffelade Stavanger
Vurdert som nr. 120 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Pizzabunnen var dårlig, smakte som frossen ferdig pizzabunn. Kaffien var OK, men heller ikke mer. Service var helt fraværende.

1  Takk, MStavanger1

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å spise lunsj her, god mat og god drikke. Men servicen var så som så. Ba om vann, fikk beskjed om å ta i plastkopp (når man sitter på restaurant forventer man å kunne få ordentlig glass å ha drikken i. For det første var det lunkent vann, gikk tilbake å sa vi ville ha kaldt vann, fikk ikke svar, han gikk bare bort å fylte på og virket sur for at man sa fra!! Drar ikke dit flere ganger.

Takk, Linda B
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Innbydende og stilig lokale, en rolig oase midt i byen. Bestilte en unik honningkake og sjokokake sammen med en kopp kaffe. Fantastiske kakestykker!

Takk, 583sindrem
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Lokalene er flotte og restauranten har en strålende atmosfære!
Vi bestilte focaccia begge to med drikke og en muffins til dessert. Fikk selvsagt drikken servert umiddelbart, men måtte vente lenge før maten ble servert. Min mat var tålig greit, men samboeren fikk servert en focaccia med laks som var pepret såpass at hun påsto at det svidde i munnen i etterkant. Ikke verdt ventetiden. Muffinsene var gode, og det var drikkene også!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, joejoesunsun
Anmeldt 14. november 2020 via mobile enheter

Kaldt da det endelig kom. Påstod at vi hadde flyttet oss. Noe som ikke stemte. Bestile ferdiggjort og fikk likevel mat etter folk bak osd i køen. Ingen beklagelse!

Dato for besøk: november 2020
Takk, Storyteller787999

Reisende som så på Kaffelade Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Kaffelade Stavanger? Del dine erfaringer!