“Altfor lang ventetid”
Anmeldelse av Kaffelade Stavanger

Kaffelade Stavanger
Vurdert som nr. 115 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Tok latterlig lang tid å få maten. Burde ikke måtte vente mer enn 30 min på en Sandwich. Så at andre gjester også var misfornøyd med ventetiden.

Takk, Philip_Oslo

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Pizzabunnen var dårlig, smakte som frossen ferdig pizzabunn. Kaffien var OK, men heller ikke mer. Service var helt fraværende.

1  Takk, MStavanger1
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å spise lunsj her, god mat og god drikke. Men servicen var så som så. Ba om vann, fikk beskjed om å ta i plastkopp (når man sitter på restaurant forventer man å kunne få ordentlig glass å ha drikken i. For det første var det lunkent vann, gikk tilbake å sa vi ville ha kaldt vann, fikk ikke svar, han gikk bare bort å fylte på og virket sur for at man sa fra!! Drar ikke dit flere ganger.

Takk, Linda B
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Innbydende og stilig lokale, en rolig oase midt i byen. Bestilte en unik honningkake og sjokokake sammen med en kopp kaffe. Fantastiske kakestykker!

Takk, 583sindrem
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Lokalene er flotte og restauranten har en strålende atmosfære!
Vi bestilte focaccia begge to med drikke og en muffins til dessert. Fikk selvsagt drikken servert umiddelbart, men måtte vente lenge før maten ble servert. Min mat var tålig greit, men samboeren fikk servert en focaccia med laks som var pepret såpass at hun påsto at det svidde i munnen i etterkant. Ikke verdt ventetiden. Muffinsene var gode, og det var drikkene også!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, joejoesunsun

Reisende som så på Kaffelade Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Kaffelade Stavanger? Del dine erfaringer!