“Møtte opp uten bordreservasjon”
Anmeldelse av House of fingerfood

House of fingerfood
Vurdert som nr. 78 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Møtte opp uten bordreservasjon og fikk bord med engang. God mat med masse smak og punch. Prisene er greie.

1  Takk, Chrisern2511

Anmeldt 4. juli 2020

Veldig god mat og hyggelig service. Vi spiste sharingmeny og fikk et godt utvalgt av ulike retter. Anbefales på det varmeste for de som vil ja en livlig middag

Takk, 186helgaw
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte catering menyen med 11 småretter til dåpsfeiring. Utrolig fornøyd med service og tilpasning av meny i forhold til allergier. Veldig god mat med mange spennende smaker som falt i smak hos alle gjestene. Alt ble levert som avtalt og rikelige porsjoner. Anbefales sterkt til alle som ønsker mer enn vanlig tapas

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Eivind S
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Ble tatt veldig godt i mot her. Svært hyggelige og oppmerksomme servitører. De passet svært bra på oss. Kokken kom også ut og hilset på oss.
Spurte om alt var OK , sa at de kunne lage mer mat om vi ville ha det m.m. Maten smakte kjempebra. Alle i følget var enige om at dette var SUPERB.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Salikatt
Anmeldt 8. mai 2020

Vi hadde bestilt mat til en 70 års dag mange uker i forveien til levering, hadde ordrenr og bekreftelse og alt på mail. Når klokken blir ti over 7 og maten ikke er levert ringer vi inn, nei de hadde ikke fått/eller så noe bestilling, så det var ingen mat. Endte opp med thai take away istedet.

Amatørmessig!

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, GinaN77

Reisende som så på House of fingerfood, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i House of fingerfood? Del dine erfaringer!