“Smakfullt og topp opplevelse”
Anmeldelse av House of fingerfood

House of fingerfood
Vurdert som nr. 54 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Ut å spise for å kose oss(5 pers.), og det gjorde vi!
Søkte Resturant i et området, fikk godt inntrykk av stedet og spennende meny. Kom seint, ca 1 time før stenging, og fikk heldigvis bord ved at noen var ferdig.
Bestilte 3 forskjellige fingermat/forretter(3, 5 og 8) på deling. Og hovedretter(12, 13, 14 og 15). Topp service og gourmet mat. Alt overgikk forventningene på smak og opplevelsen. Hvis vi skulle bemerket noe, var Nachos litt tam. Alle hadde en fantastisk opplevelse av maten og stedet. Kan anbefales på det sterkeste.
Kommer garantert tilbake ved neste besøk i Stavanger!

Takk, GlennRai

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste forskjellige versjoner av ferdige tapas menyer som skulle gi oss en smak av det beste i denne restauranten. Lite å utsette på maten, den var helt på det jevne av hva en kan forvente på en resturant, men det var heller ingen retter som løftet opplevelsen over middels. Det tok relativt leng tid fra bestillingen var plassert til maten var på bordet, betjeningen var i beste fall nøytral.
Tapas på det jevne, du lever fint med et besøk her men det går bra uten også

1  Takk, Odd S
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

noe av den beste maten jeg har smakt
hadde rett nummer 5 og diverse andre, men den nummer 5 skilte seg ut helt utrolig deilig. og veldig stilig lokale, men bra service.

Takk, gruddere
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Spennende og gode smaker, kombinert med god stemning i lokalet og hyggelig betjening.
En perle midt i sentrum.
Absolutt verdt et besøk.

Takk, Tho70
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Foodloose har nå seilet opp og lagt seg på topp på min favoritter-liste i Stavanger - med god margin ned til andreplassen.

Rimelig eklektisk interiør, men hyggelig. God service, hyggelige servitører.

Maten er super, en sharingmeny anbefales. Fiskesuppa er fantastisk.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, LeneS93

Reisende som så på House of fingerfood, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i House of fingerfood? Del dine erfaringer!