“Vanvittig god pizza. Testet”
Anmeldelse av Mano Pizza

Mano Pizza
Vurdert som nr. 10 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vanvittig god pizza. Testet nr 10 pancetta og 12 porcini de bosco, begge med trøffelolje. En opplevelse. Raskt og effektivt servert. Svært enkel restaurant, men hva gjør det når maten er så god.

Takk, Nils S

1923 av 109 anmeldelser

Anmeldt 20. juli 2020

Knøttliten restaurant, med hyggelig personale og en av de beste pizzaene jeg har spist! Lønner seg å bestille bord.

Takk, lenabern
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Skulle bare ha noe «drittmat» før vi skulle sjekke inn på Thon Hotel Maritim, forventingene før vi ankom var lave med tanke på hvordan mat vi skulle spise.

Der tok både jeg og reisefølge på to personer feil, veldig feil.

Vi ankommer Mano, en liten men dog husvarm pizza restaurant med rosa interiør og en ganske så stor pizzaovn.

Pizzaen ankommer bordet på rekordtid, noe vi ikke er vant med fra før.

Pizzaen kommer og det er som man assosierer når man hører ordet pizza, bunn,gul ost blandet med pizzasaus og ost, ekte mozarella ost, den kommer på en svar Steinplate noe som bringer konturkontrast på bordet.

Smak, opplevelse og utseendet + interiør og musikk 10/10

Beliggenhet 7/10

1  Takk, Jonas k
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Pizza var ok,liten sted med sitte plass til cirka 10-12 stk. Jente som tok bestillingen fikk ikke rydde ferdig bord som vi skulle sitte ved. Hun var opptatt med en kompis på utsiden.

Takk, AnaC10930
StianSon, General Manager på Mano Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei,

Beklager så mye! Det er alt for dårlig av oss og ikke sånn vi ønsker at man skal oppleve når man besøker oss. Hvis du kan sende en mail til mano@mano.pizza så skal vi sørge for et hyggelig besøk hvis du kommer innom en annen gang.

Mvh,

Stian

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza. Spennende smaker. Gode råvarer. God salat. Vi spiste både vegetar og med kjøtt. Ønsker oss Mano i Fredrikstad.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Explore52922

Reisende som så på Mano Pizza, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mano Pizza? Del dine erfaringer!