“Helt fantastisk bra pizza.”
Anmeldelse av Mano Pizza

Mano Pizza
Vurdert som nr. 10 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk bra pizza. Veldig hyggelig og blid betjening Bra service Kommer helt sikkert tilbake

Dato for besøk: august 2020
Takk, SigmundL6

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra italiensk style pizza. Smak av Italia. Litt for mye væske (fra grønnsakene?) på pizza Ortolana, men veldig god på smak! Porcini di Bosco anbefales!

Takk, TonZwe
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vanvittig god pizza. Testet nr 10 pancetta og 12 porcini de bosco, begge med trøffelolje. En opplevelse. Raskt og effektivt servert. Svært enkel restaurant, men hva gjør det når maten er så god.

Takk, Nils S
Anmeldt 20. juli 2020

Knøttliten restaurant, med hyggelig personale og en av de beste pizzaene jeg har spist! Lønner seg å bestille bord.

Takk, lenabern
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Skulle bare ha noe «drittmat» før vi skulle sjekke inn på Thon Hotel Maritim, forventingene før vi ankom var lave med tanke på hvordan mat vi skulle spise.

Der tok både jeg og reisefølge på to personer feil, veldig feil.

Vi ankommer Mano, en liten men dog husvarm pizza restaurant med rosa interiør og en ganske så stor pizzaovn.

Pizzaen ankommer bordet på rekordtid, noe vi ikke er vant med fra før.

Pizzaen kommer og det er som man assosierer når man hører ordet pizza, bunn,gul ost blandet med pizzasaus og ost, ekte mozarella ost, den kommer på en svar Steinplate noe som bringer konturkontrast på bordet.

Smak, opplevelse og utseendet + interiør og musikk 10/10

Beliggenhet 7/10

1  Takk, Jonas k

Reisende som så på Mano Pizza, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mano Pizza? Del dine erfaringer!