“Litt skuffende.”
Anmeldelse av Mano Pizza

Mano Pizza
Vurdert som nr. 14 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Skal innrømme at jeg ble litt skuffa ut ifra de forventningene jeg på forhånd hadde til pizza herfra. Ikke noe mer enn helt grei pizza.

Takk, v3gst3
Stian S, General Manager på Mano Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei! Det var trist å høre at vi ikke stod til forventing. Vi vil gjerne høre mer om hvorfor dette bare var en grei pizza :) Send oss gjerne en mail til mano@mano.pizza

Mvh,

Mano

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pizza, du blir mer enn mett om du følger anbefalingen på mengde.Få bord og sitteplasser, men koselig om du får tak i bord

1  Takk, Syk02jcb
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pizza.
Vi bestilte en meter pizza pluss en barnepizza, og det var nok til oss 5. God service. Stedet har få sitteplasser, så greit å reservere bord.

Takk, larsandr_e
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god pizza! Ring og bestill so e pizzaen kjapt ferdig og kan hentes, ikkje bruk foodora- lengre ventetid då.
Vil ete der igjen

Takk, SandraMur
Anmeldt 24. juni 2021

Sitter på hotellrommet og kjenner fortsatt på den gode ettersmaken Dette var virkelig en god pizza. De hadde en skikkelig ovn, en god pizzabunn og knallgod pizzasaus. Da kan de hive på nesten hva det vil og det vil allikevel smake amazing. En av de beste jeg har smakt i Norge

1  Takk, Arnt A

Reisende som så på Mano Pizza, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mano Pizza? Del dine erfaringer!