Kenneth Rørdam
Lørenskog, Norge
Anmeldelse av Eilert Smith Hotel
5,0 av 5 boblerAnmeldt 16. juli 2020
Romtips: Jeg tror alle rom her er helt fantastiske, men noen har nok ikke sjøutsikt.
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerService
Johanna Holmes, MarketingEilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. juli 2020
Kjære Kenneth,
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding (igjen)! Utrolig kjekt å høre at dere koste dere også denne gangen. Vi jobber stadig for å forbedre oss og konseptet er fremdeles under utvikling, så det er fint å få tilbakemelding på at de tilpasningene vi gjør også funker fint for gjestene våre.
Vi håper dere kommer tilbake igjen snart, og lover å ta minst like godt vare på dere da.

Med ønske om en fortsatt god sommer,
Beste hilsen fra
      kr 1 465
    0.2 km fra Eilert Smith Hotel
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 15. juli 2020

Sjelden overgår opplevelsen mine forventninger.
    I Stavanger fikk jeg en særdeles behagelig velkomst og opphold hos Tone på Eilert Smith Hotel. Tone er et helt fantastisk vertskap!
    Rommene er rause og med all slags moderne fasiliteter. Frokosten var utmerket og det mest behagelige var at den inntar du selv når det passer deg på ditt eget rom.
    Det er ikke alle hoteller unt å ha en to-stjerners RE-NAA restaurant i første etasje - så på Eilert Smith Hotel får du hele pakken!
    Kan man bedre ha det? :-) :-)

Dato for oppholdet: januar 2020
    Takk, Ahlback
    Johanna Holmes, Marketing på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding - Det betyr svært mye for oss! Så hyggelig å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning og fortsatt god sommer.

Med beste hilsen

Anmeldt 24. mai 2020

Everything was excellent
    Veldig bra hotell, utrolig kult at det finnes slike steder i Norge. Alt var veldig gjennomført. Tenker da på bygget og detaljer rundt ombygningen.
    Tok veldig bra hensyn til smittefare uten at det føltes unaturlig. Hit kan man reise trygt i disse tider...

Skal dit igjen.

Dato for oppholdet: mai 2020
    Takk, Bjornindahl
    Johanna Holmes, Marketing på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2020

Hei Bjørn-Erik! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, og beklager at vi har vært så sene med å svare. Godt å høre at du hadde et fint opphold og at du følte deg trygg hos oss.
    Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Med beste hilsen

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Som gjester ble vi svært godt mottatt med personlig service.
    Oppholdet var herlig!

Her er det brukt førsteklasses materialer til håndlaget innredning av marmor og eik. På badet er det brukt topp innredning og materialer. Håndklær og morgenkåper av av tung og god bomull og hygieneproduktene er selvsagt også fra topp produsenter. Det er møbler fra den lokale «design icon»-produsenten Eikund og Hifi fra lokale Electrocompaniet. Herlige senger. Det er heftige kunstverk på rommet, skulptur og bilder fra den lokale kunstneren Per Dybvig.

I tekjøkkenet finnes det godsaker i skuffer og kjøleskap som en kan kose seg med uten ytterligere vederlag. Frokost kommer på døren og er fra Re-naa express. Dette er fra samme samme gjengen som står bak Michelin-restauranten som ligger i første etasje

Eilert Smith hotell er en helt annen klasse enn de andre hotellene i Stavanger. Jeg tviler på at det finnes noe så elegant og flott noe annet sted i Norge. Dette er et top notch boutique hotell med to-stjerners Michelin-restaurant. Bygget er en arkitektonisk funkisperle, ingenting her er overlatt til tilfeldighetene.

Dato for oppholdet: desember 2019
    1  Takk, 688tinau
    Johanna Holmes, Markedsføring på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til skrive en anmeldelse. Vi setter stor pris på det! Så utrolig hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold her hos oss. Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Hilsen Team Eilert Smith

Anmeldt 31. august 2019

Eilert Smith Hotel, et splitter nytt, topp moderne hotell plassert sentralt i Stavanger sentrum, kan man trygt tildele merkelappen "Luksushotell". Boutique-hotellet har ingen spa, treningsrom eller svømmebasseng, du finner ikke konferansesaler eller flere barer og restauranter å velge blant, ingen oversized resepsjonsdisk komplett med et dusin resepsjonister, Concierge og portvakter. Vi så rett og slett ikke så mange hotellansatte de 24 timene vi var der.
    Så hva er det som gjør dette til et luksushotell? Tre ting; For det første ligger restauranten til en av Norges desidert beste kjøkkensjefer i første etasje (man kan nesten ikke nevne Eilert Smith Hotel uten å nevne RE-NAA), og da trenger du ikke 4 forskjellige restaurantkonsepter fra fire forskjellige verdensdeler.
    For det andre er hele hotellet gjennomsyret av kvalitet helt ned til den minste skrue. Jeg har aldri opplevd å være omgitt av så høy standard og kvalitet fra vi kom inn i resepsjonen til vi la oss i senga om natta.
    For det tredje har hotellrommet fasiliteter som du faktisk har bruk for. Det står faktisk ordentlig champagne i kjøleskapet – ikke en mindre god sprudlevin. Teen i løsvekt er fra Helmer Te og Kaffe og ikke fra Lipton. Isbitkjøleren har allerede isbiter, og vinglassene i hylla (fra Halvor Bakke) er så lekre at du bare må teste dem. Lydanlegget fra Electrocompaniet spiler krystallklart og toalettet med oppvarmet ramme kan – hvis man skulle ønske det – spyle og tørke deg ren(!). Det siste er i hvert fall moro å ha testet 😊
    Jeg kunne sikker tatt for meg alt fra møbler til q-tipsen i skuffen, alt helt sikkert av top notch-kvalitet, men poenget er at rommet var meget velutstyrt.

Hva som er luksus oppfattes sikker forskjellig fra person til person – men det dette fantastiske hotellet tilbyr er ren luksus for meg. Det har akkurat det jeg trenger, en god del jeg ikke visste jeg trengte, og mye mer som jeg ikke trengte akkurat denne gangen.

Hotellet er ganske lite (11 rom) og er hypermoderne. I praksis trenger du faktisk ikke å snakke med noen fra du kommer til du drar. Like før du kommer får du en SMS med en firesifret kode som funker både på hovedinngangen og til selve rommet. Genialt. Superkult! Og når du skal forlate hele herligheten og reise hjem, er det bare å dra – ingen nøkkel eller nøkkelkort skal leveres. Men vi ble likevel mottatt av en hyggelig person da vi kom, som var så tilstede og oppriktig at vi følte oss skikkelig velkommen!
    Toalettet med oppvarmet sete er allerede nevnt, lys og varme styres med intuitive knapper – og ved nattbordet er det 2 USB-porter. Det er det vi trenger i disse dager 😊
    Stilen er nordisk, ren og minimalistisk, med mye eik og selve bygget er i funkisstil. Det kryr av spesiallagde elementer og hotellets logo er diskre plassert flere steder. Hotellet er rett og slett en fryd å oppleve.

Det er ingen frokostsal i hotellet, så frokosten blir servert på rommet. Men frokosten her er langt, langt fra det man er vant med å få på rommet. Dette er ingen continental breakfast; her blir maten levert på døren i en vakker boks i eik med hotellets logo og romnummer gravert inn, og innholdet er levert av Renaa Express. Mye sunnere, mye mer smakfullt og mye mer delikat enn man er vant med. Nydelig! En opplevelse i seg selv!

Alle burde få oppleve Eilert Smith Hotel minst én gang i livet, og for å komplettere opplevelsen anbefaler jeg å spise middagen på RE-NAA. Disse 24 timene har vært de beste vi har opplevd på veldig mange år.

Tusen takk.

Dato for oppholdet: august 2019
    2  Takk, KennethRordam
    Johanna H, Informasjonssjef på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2019

Hei Kenneth og tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så fantastisk anmeldelse! Vi setter så utrolig stor pris på det. Det gleder oss å høre at du hadde et fint opphold. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til Eilert Smith Hotel ved neste anledning.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 22. juli 2019

Alt fra service og personell til rom og kvalitet var enestående. Kan på det absolutt varmeste anbefales til alle som vurderer en tur til Stavanger. Noe dyrere enn vanlige hotellopplevelser, men det var det også verdt. Kommer garantert til å besøke hotellet igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Reisetype: Reiste alene
    1  Takk, andersj496
    Johanna H, Informasjonssjef på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2019

Hei Anders og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding! Vi setter utrolig stor pris på det. Det gleder oss å høre at du hadde et fint opphold her hos oss. Velkommen tilbake ved neste Stavangerbesøk!

Med vennlig hilsen