Orbitz.comUSD 389
Trip.comUSD 386
FindHotelUSD 386
TripadvisorUSD 389
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Unikt og veldig stilig hotell med fantastisk, personlig service. Må oppleves! Nydelig frokost servert på rommet inkludert. Lekkert interiør og flott utsikt. Sentral beliggenhet, men veldig stille og rolig. Topp komfort. Personalet er fantastisk hyggelige og hjelpsomme, og gir gode tips som alltid er midt i blinken. Det er vel en håndfull hoteller i Norge du absolutt bør besøke en gang i livet, og dette er et av dem!

Romtips: Ta kontakt med personalet for tips om aktiviteter, bordreservasjoner, etc. De hjelper deg med å få et perfekt opphold i Stavanger!
Takk, Bendik E
Hanne Granlien, Guest Services / Front Office på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen takk for at du har lagt igjen en tilbakemelding til oss. Vi setter pris på de fine ordene, og det er fint for oss å lese at dere har trivdes hos oss. Det var kjekt å ha dere på besøk #hjemmehosEilert, så håper vi at vi ser dere igjen. Ønsker dere fortsatt flott sommer.

Beste hilsen Team Eilert Smith

Anmeldt 16. januar 2021

Har hatt et supert opphold! Gjennomført og flott, og veldig hyggelig personale. Rommet hadde en god atmosfære og er nydelig innredet. Kvalitet i alle ledd; herlig seng, lekkert bad, og en fantastisk frokost levert på rommet.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, ingridtveit
Hanne Granlien, Guest Services / Front Office på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2021

Hei Ingrid, og tusen takk for tilbakemelding!
Det er hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold og koste dere på rommet. Vi setter pris på at dere ville bo hos oss.

Velkommen tilbake!

Team Eilert Smith.

Anmeldt 14. januar 2021

Vi bodde på Eilert Smith hotel i Stavanger sentrum i 2 døgn. Vi ble tatt godt i mot og fikk en varm og fin velkomst. Vi ble fulgt til rommet hvor det ble vist og forklart hvordan fasilitetene virker. Et aldeles nydelig og stilfullt rom fikk vi, med fantastisk utsikt utover sjøen og innseilingen til Stavanger.
En junior suite ble vi oppgradert til, uten ekstra kostnad. Her manglet vi ingenting.

Delikat og moderne fliselagt bad, spisebord, sittegruppe med svært behagelige stoler. TV og høyttaler med god lyd hvor du kan strømme din egen musikk. Morgenkåpe og tøfler. Kjøkkenkrok med kjøleskap og godt utstyrt minibar som ble fylt opp igjen dagen etter. Isbiter i champagnekjøler sto også klar.

Behagelig seng med en deilig dobbeltdyne og mange puter. Her sover man godt.
Veldig flott og gjennomført innredet med møbler og utstyr av høy kvalitet.
Flott frokost som ble servert på rommet.
Vi takker for et flott og avslappende opphold med den beste service.
Vi anbefaler dette hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, mariannet454
Hanne Granlien, Guest Services / Front Office på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2021

Hei Marianne og Øystein,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Vi er glade vi bidro til å gi dere en fin helg i Stavanger, og at dere fikk ladet batteriene. Det var hyggelig å ha dere som gjester, og vi håper vi får gleden av å ha dere som gjester igjen!

Beste hilsen Team Eilert Smith

Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Bodde en natt på Eilert Smith i fm en helgetur til Stavanger. Hotellet ligger midt i sentrum og kan by på fantastisk personlig service og en gjennomført høy standard på absolutt alt. Litt dyrere enn de store kjedene, men er helt klart verdt pengene.

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, Anders A
Hanne Granlien, Gjestetjenester/resepsjon på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei Anders, og tusen hjertelig takk for en så hyggelig tilbakemelding! Glad dere hadde et trivelig opphold hos oss, og at dere koste dere i byen. Dere er hjertelig velkommen tilbake til Eilert Smith Hotel neste gang dere er i Stavanger.

Team Eilert Smith

Anmeldt 20. september 2020

Weekend i Stavange på et elegant, lite hotel svært sentralt i Stavanger. Vi ble oppgradert til junior-suite og ble møtt av en veldig serviceminded resepsjonist og det var alle vi møtte på hotellet. Moderne rom med minikjøkken og kjøleskap hvor det var både øl, vin og alkoholfrie drikker inkludert i oppholdet. Også kaffemaskin og vannkoker. Litt lite bad, men med supert regndusj-hode og Geberit AquaClean toalett. Frokosten ble servert på rommet og den var overdådig. Vi tok med resten som lunsj på tur til Preikestolen. Restauranten Renaa (**) holder til i samme bygning, men var dessverre for oss fullbooket fram til jul. Vi kommer helt sikkert tilbake!

Romtips: Juniorsuite med utsikt over fjorden
Dato for oppholdet: september 2020
Takk, AGTE1961
Hanne Granlien, Gjestetjenester/resepsjon på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2020

Kjære gjest,

Vi setter stor pris på deres tilbakemelding, og det gleder oss å høre at dere hadde et trivelig opphold her på Eilert Smith. Hyggelig at frokosten falt så i smak at det ble lunsj på Preikestolen. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Team Eilert Smith