Trip.comUSD 420
Orbitz.comUSD 420
TripadvisorUSD 420
FindHotelUSD 420
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opphold!! Beste servicen ever! Alle ansatte var nydelige og veldig serviceminded. Nydelig frokost servert på rommet. Nydelig rom, fantastisk deilig seng. Rom med sjøutsikt. Er det et sted man skal bo i Stavanger så er det her! Tusen takk til Tone❤️ og resten av teamet for et supert opphold! Vi kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Kristin M
Hanne Granlien, Gjestetjenester/resepsjon på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Tusen takk Kristin, for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, og takk for fine ord. Det gjør oss både stolt og glad å høre at dere trivdes så godt under oppholdet deres hos oss på tur i Stavanger. Vi håper dere kommer tilbake, vi gleder oss allerede til å ha dere som gjester igjen.

Hilsen fra hele Team Eilert Smith

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hadde to netter på Eilert Smith i forbindelse med ferie på sørvestlandet. Supert hotell med super beliggenhet. Og ikke minst, veldig hyggelig og serviceorienterte medarbeidere. Frokosten må inntas på rommet, det er ikke noe vi normalt ønsker, men det gikk veldig greit og frokosten var også utmerket.

Takk, bjornt1959
Hanne Granlien, Guest Services / Front Office på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære Bjørn, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Så fint at vi var med på å gi dere et hyggelig ferieopphold i Stavanger. Hos oss er det standard at vi serverer deilig frokost på rommet, selv uten korona. Takk for at dere var fleksible med dette, selv om det normalt ikke ønskes. Ønsker dere en fortsatt fin sommer.

Beste hilsen
Team Eilert Smith

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Unikt og veldig stilig hotell med fantastisk, personlig service. Må oppleves! Nydelig frokost servert på rommet inkludert. Lekkert interiør og flott utsikt. Sentral beliggenhet, men veldig stille og rolig. Topp komfort. Personalet er fantastisk hyggelige og hjelpsomme, og gir gode tips som alltid er midt i blinken. Det er vel en håndfull hoteller i Norge du absolutt bør besøke en gang i livet, og dette er et av dem!

Romtips: Ta kontakt med personalet for tips om aktiviteter, bordreservasjoner, etc. De hjelper deg med å få et perfekt opphold i Stavanger!
Takk, Bendik E

Tusen takk for at du har lagt igjen en tilbakemelding til oss. Vi setter pris på de fine ordene, og det er fint for oss å lese at dere har trivdes hos oss. Det var kjekt å ha dere på besøk #hjemmehosEilert, så håper vi at vi ser dere igjen. Ønsker dere fortsatt flott sommer.

Beste hilsen Team Eilert Smith

Anmeldt 16. januar 2021

Har hatt et supert opphold! Gjennomført og flott, og veldig hyggelig personale. Rommet hadde en god atmosfære og er nydelig innredet. Kvalitet i alle ledd; herlig seng, lekkert bad, og en fantastisk frokost levert på rommet.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, ingridtveit
Hanne Granlien, Guest Services / Front Office på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2021

Hei Ingrid, og tusen takk for tilbakemelding!
Det er hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold og koste dere på rommet. Vi setter pris på at dere ville bo hos oss.

Velkommen tilbake!

Beste hilsen
Team Eilert Smith.

Anmeldt 14. januar 2021

Vi bodde på Eilert Smith hotel i Stavanger sentrum i 2 døgn. Vi ble tatt godt i mot og fikk en varm og fin velkomst. Vi ble fulgt til rommet hvor det ble vist og forklart hvordan fasilitetene virker. Et aldeles nydelig og stilfullt rom fikk vi, med fantastisk utsikt utover sjøen og innseilingen til Stavanger.
En junior suite ble vi oppgradert til, uten ekstra kostnad. Her manglet vi ingenting.

Delikat og moderne fliselagt bad, spisebord, sittegruppe med svært behagelige stoler. TV og høyttaler med god lyd hvor du kan strømme din egen musikk. Morgenkåpe og tøfler. Kjøkkenkrok med kjøleskap og godt utstyrt minibar som ble fylt opp igjen dagen etter. Isbiter i champagnekjøler sto også klar.

Behagelig seng med en deilig dobbeltdyne og mange puter. Her sover man godt.
Veldig flott og gjennomført innredet med møbler og utstyr av høy kvalitet.
Flott frokost som ble servert på rommet.
Vi takker for et flott og avslappende opphold med den beste service.
Vi anbefaler dette hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, mariannet454
Hanne Granlien, Guest Services / Front Office på Eilert Smith Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2021

Hei Marianne og Øystein,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Vi er glade vi bidro til å gi dere en fin helg i Stavanger, og at dere fikk ladet batteriene. Det var hyggelig å ha dere som gjester, og vi håper vi får gleden av å ha dere som gjester igjen!

Beste hilsen Team Eilert Smith