“Gresk ettermiddag ”
Anmeldelse av Akropolis Greek Cuisine

Akropolis Greek Cuisine
Vurdert som nr. 128 av 225 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Alt er laget med de ferskeste ingrediensene, etterfulgt av gamle familie oppskrifter sendt videre på generasjon til generasjon. ​ Og det er konseptet til Akropolis: Tradisjonell, familie oppskrifter, som bare bruker det beste i lokale og greske råvarer, som har som mål å tilby en autentisk gresk matopplevelse i en avslappet og komfortabel setting i hjertet av Stavanger ​ Velkommen til oss
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det har vært en hyggelig gresk ettermiddag. Vi fikk plass med en gang og maten ble servert fort. Jeg spiste Gyros som var velsmakende.
Minuspoeng gir jeg bare til prisene (litt høyprist for det man får levert) og at menyene var ikke skikkelig rent (spesielt mtp. corona-situasjonen var jeg glad at jeg hadde med min egen håndsprit som jeg brukte rett etter jeg fikk menyen). Ellers så var det alright.

1  Takk, haakonSWE

Anmeldt 16. juli 2020

Var siste kveld i Stavanger i går og gikk for å prøve noe Greskt..
Utrolig skuffende mat,var like sulten da vi forlot stedet,bestilte stifado.Har smakt hvordan Stifado SKAL smake og dette var langt ifra..var 2-3 kjøttbiter,1 løk, liten bit gulerot og noen potetbåter.
Anbefaler ikke dette stedet.

Takk, Berberg1979
Anmeldt 16. juli 2020

Hyggelig personale, bra atmosfære og god beliggenhet, men maten var ikke helt til standard. Noe av kjøttet var fortsatt rått og selvom smaken ikke var dårlig, minnet det lite om ekte gresk mat.

1  Takk, corae278
Anmeldt 30. november 2019

Fanstisk mat, store porsjoner, greie priser, nydelig stemning og hyggelig personal - midt i Stavanger sentrum. Her kommer jeg garantert til å komme tilbake.

Anbefales på det varmeste

Christian og Victor

Dato for besøk: november 2019
Takk, finne93
Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Svært fornøyd med maten :-) ingen ting å påpeke her god service og flott atmosfære starer og midda var kraftige prosjoner ;)

Dato for besøk: november 2019
Takk, 992olea

Reisende som så på Akropolis Greek Cuisine, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Akropolis Greek Cuisine? Del dine erfaringer!