“Kjempepositiv opplevelse!”
Anmeldelse av Yips

Yips
Vurdert som nr. 57 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

For oss var dette helt perfekt, vi spiste en «Combi for 2» da fikk vi litt av alt fortalte servitøren oss, ettersom vi ikke hadde prøvd dette før. Det var ikke litt men ganske mye mat vi fikk med utrolige spenstige smaker. Kan trygt anbefales. Og vi kommer helt sikkert tilbake. Godt levert!

Takk, 173dags

Anmeldt 13. juli 2021

Smakløs. Dårlig ramen. Dårlig siu mai. Både dipsaus og crispy dumpling var syrlig unødigt. Hvorfor kaller det kimchi fries når det ikke smaker kimchi? Bare strødd chilli flakes over. Den eneste som var bra, var egget i ramen. Kraften smakte ingenting. Skuffelse.

Takk, 306nhungt
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Virkelig godt! Vi hadde med ungdommene og mine foreldre, alle syntes maten smakte fantastisk godt og kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, SWJ17
Anmeldt 3. februar 2021 via mobile enheter

Vi var 4 venner som var ute og spiste. Vi tok en kombo - meny for 4. fikk kjempe gode dumplings, knallgode kyllinvinger, god pork mm. Spennende smaker. Fikk mye mat for pengene. Veldig hyggelig servitør!:-) Kan anbefale et besøk hit!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Norwegian12345
Anmeldt 9. november 2020 via mobile enheter

Vi hadde mat fra Yips på vårt jobbarramegement.
Maten var velsmakende, prisene gode og servicen på topp!
Takk Yips.

Dato for besøk: november 2020
Takk, carinao470

Reisende som så på Yips, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Yips? Del dine erfaringer!