“Middag”
Anmeldelse av Pastabakeren

Pastabakeren
Vurdert som nr. 154 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Vender ofte tilbake til denne plassen her. Denne gangen ble det carbonara og pizza. Smakte nydelig.
Sausen til carbonaraen kunne vært litt mer fyldig og hatt baconskiver istedet for baconterninger.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, S2656AQT

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte sommermeny. Pastasalat, foccasia, brus og is. Smaken på pastasalaten er fantastisk, men med kun 2 små biter kylling syns jeg det var noen dyre pastaskruer!

Takk, per0leg
Anmeldt 10. januar 2020 via mobile enheter

Lunsj med pappa!
Ble en spontan lunsj i dag etter trening. Jeg hadde Cesar salat med kylling og bacon og pappa hadde lasagne. Var litt mindre salat enn tidligere, men salaten smakte fortreffelig fordi om. Pappa var fornøyd med lasagnen.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, S2656AQT
Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Her får du god pasta , fantastisk Cesar salat og utrolig god club sandwich . Kildens beste matplass etter min mening. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, snadder
Anmeldt 6. mai 2019 via mobile enheter

Har vært her flere ganger å spist, er så greit når jeg er på kilden. Maten var god, men ikke fornøyd med service denne gangen. Hun i kassen var kjekk. Men spurte en annen person om bordet vi skulle sitte på kunne ryddes. Var ikke et smil å se når jeg stilte dette spørsmålet og bordet ble heller ikke vasket...

Dato for besøk: april 2019
Takk, S2656AQT

Reisende som så på Pastabakeren, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Pastabakeren? Del dine erfaringer!