“Nydelig mat og fantastisk service”
Anmeldelse av Zaika The Royal Taste

Zaika The Royal Taste
Vurdert som nr. 45 av 235 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: VELKOMMEN Vi er en nyåpnet Indisk Restaurant med lang erfaring innen restaurant og matbransjen. Vi tilbyr god stemming & ekte indisk mat av høy kvalitet.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vart oppvarta av ei utrulig søt jente. Tålmodig og behagelig da vi hadde litt bestemmelsesproblem.
Fikk hjelp til å ta gode valg ut fra menyen - og hadde ein fantastisk matopplevelse. Mange gode smaker- delikat servert. Vi kjem garantert tilbake

Takk, Silje-KarinH

Anmeldt 4. desember 2020 via mobile enheter

Nydelig indisk mat og god service. Zaika har en variert meny med mye å velge mellom. Vi har spist her flere ganger og også bestilt take away, alltid veldig fornøyd.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, AnneF484
Anmeldt 25. november 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat. Veldig fornøyd og har vært her ca 11-12 ganger. Alltid hyggelig personale og fint lokale. Fin musikk i høytalerene!

Dato for besøk: november 2020
Takk, omgdennisboy
Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, passelige porsjoner og godt krydret. Hyggelig betjening og fine lokaler. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, oddkennetht2020
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Vi var en familie på 5 som bestille 3 ulike retter. Beste måltidet på veldig lenge!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, natalierM9511YZ

Reisende som så på Zaika The Royal Taste, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Zaika The Royal Taste? Del dine erfaringer!