Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Åpen i dag: Stengt
Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Viking House på
Viking VR-opplevelse
15 anmeldelser
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til å se hva dere hadde å vise frem, men dere har ikke oppdatert Tripadvisor med åpningstidene så det ble bomtur. Det er for dårlig!
Utfra dørskiltet er det kun åpent lørdager. Norge har begynt ferien nå.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, GunnarHardbalne
225Line, Daglig leder på Viking House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Hei Gunnar,

Trist å høre det ble bomtur. Vi har ikke kunnet ha våre ordinære åpningstider pga corona og har oppdatert disse nye åpningstidene fortløpende på vår hjemmeside, facebookside, plakat på døren og google (google tar ofte en stund å godkjenne endringer dessverre).

Vi skulle også ønske vi kunne hatt åpent 7 dager i uken slik vi hadde planlagt før corona. Heldigvis har vi vikinger greid å kjempe oss til 3 av 7 dager i uken nå for resten av sommerferien

Håper du får tid til å komme innom en annen gang. Ha en fin sommer!
Hilsen Line/Viking Queen

Anmeldt 9. mars 2020

Nyskapende og lærerik opplevelse - med topp kvalitet på teknisk utstyr. VR-filmen er en interessant og historisk fortelling om norsk og lokal vikinghistorie. Opplevelsen rammes inn av nydelige treutskjæringer gjort for hånd av lokal treutskjærer.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, greteh2014
225Line, General Manager på Viking House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2020

Tusen takk for besøket! Velkommen igjen

Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Viking VR-opplevelse

Interessant VR opplevelse om hvordan Norge ble samlet til et rike under viking tiden. Hadde med meg samboer og barn. Verdt et besøk

Takk, Goran M

Takk for besøket Gøran! ⚔

Anmeldt 21. januar 2020

Du kommer inn i et rom og setter deg ned i et vikingskip. Så fort du får på deg VR-briller dras du inn i historien om da Harald Hårfagre samlet Norge til ett rike.
En fascinerende animasjonsfilm av sagaen om Harald Hårfagre som sies å være Norges første enekonge fra cirka 865 til rundt 933. Kallenavnet fikk han da han nektet å klippe hår og skjegg før rikssamlingen var gjennomført. Alt dette, og mye mer kommer fram i historien som blir fortalt.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, 748joh
225Line, Daglig leder på Viking House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2020

Tusen takk for besøket!

Anmeldt 20. november 2019

Viking house tilbyr en spennende reise tilbake i tid basert på kjente og mer ukjente beretninger fra Saga-litteraturen. Atmosfæren og servicen er upåklagelig. I tillegg har butikker morsomme og smaksrike overraskelser til store og små.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, Askapi
225Line, Daglig leder på Viking House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2019

Tusen takk for besøket!