Åpen i dag: Stengt
Gåsehud i Nordvegr

Viking House er et must for alle besøkende og fastboende i Stavangerregionen. Hadde gåsehud fra... les mer

Anmeldt 19. august 2021
Trond Ole P
Sola, Norge
Kjempe alternativ for historie interesserte.

En annerledes og kjempegøy historie opplevelse. Hyggelig betjening som kan masse om lokalhistorien... les mer

Anmeldt 8. juni 2021
Safari27839955025
Ålgård, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 3 916,45
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Viking VR-opplevelse

En annerledes og kjempegøy historie opplevelse.
Hyggelig betjening som kan masse om lokalhistorien i vikingtid. Anbefales!

Takk, Safari27839955025
Line M, General Manager på Viking House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2021

Takk for besøket! Velkommen igjen

Anmeldt 28. desember 2020
Anmeldelse av: Viking VR-opplevelse

Til tross for det var en liten stund, likte jeg speiler meg i en vikings virkelighet. Likevel kunne jeg ikke holde konsentrasjon om det som var fortalt. Jeg foretrekker å ha en lengre introduksjon og later med vår kropp innsatsen på en måte. Jeg liker derimot å ta sverdet og veier det mens noen tok bildet av meg og andre som var stukket gjennom halsen. Smil!

Dato for opplevelse: desember 2020
Takk, Seaside592303

Takk for besøket!

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Viking VR-opplevelse

Har du en liten time og syns vikingtiden er interssant er dette absolutt en plass å ta turen til. VR-opplevelsen gir en kort og fin gjenfortelling av Hårfagre på en morsom måte. Trivelig og imøtekommende personale, og en atmosfære som tar deg tilbake i tid. Tommelopp :)

Takk, 792rubenf
VikingHouseStavanger, Manager på Viking House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Tusen takk for besøket! Velkommen igjen.
Hilsen Team Viking House

Anmeldt 22. juli 2020
Anmeldelse av: Viking VR-opplevelse

Supert for hele familien 5-50 år var veldig imponert! Kunne sittet mye lenger vi! Anbefales virkelig!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Ellenwirav
VikingHouseStavanger, General Manager på Viking House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takk for besøket! ⚔

Anmeldt 12. juli 2020
Anmeldelse av: Viking VR-opplevelse

Totalopplevelsen var fantastisk og absolutt å anbefale. Perfekt for å bli mer opplyst om vikingene i Norge.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Aslechili
225Line, Daglig leder på Viking House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei Asle!

Takk for at du kom til oss. Håper å se deg igjen!mvh Viking Queen