Vio.com
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i gåavstand fra sentrum. Servicen er helt ok. Frokost buffé var veldig bra. Her kan du få gode priser, hotellet er enkelt med sparsomme rom og interiør.
Greit hotell for de som kun trenger en seng og en dusj.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Laader
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her en natt ifm en utflukt. Fikk en veldig god pris gjennom Choice-appen. Hotellet er slitt, men renholdet var bra og frokosten var helt på høyden. Trivelig personale. Bor gjerne her igjen ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, 629kjartans
Anmeldt 7. oktober 2018

Hotellet har en veldig bra beliggenhet, og er forholdsvis rimelig. Hyggelig betjening og en god frokost kompenserer for en ikke altfor god romstandard. Og sengene er gode, og det er jo det viktigeste, sammen med gangavstand til det meste.

Romtips: I rom mot bakgaten er det minst støy.
Takk, olen61
Anmeldt 25. september 2018

Vennlig betjening, rimelig og lett å finne. Man sover greit og det er kort vei til det meste i Stavanger. Der stopper det positive med dette hotellet. Rommet jeg fikk var i beste fall "shabby" og frokosten svært sparsommelig.

Takk, alibaba-oslo
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Booket oss inn her for en helg, da vi ønsket åbo sentralt i Stavanger. Plasseringen er hotellets eneste fortrinn. Da vi låste oss inn på rommet var det iskaldt, da vinduet ikke var mulig å lukke. Vi fikk da er nytt rom. Der visste det seg at sluket i dusjen var tett, og vi fikk nok et nytt rom med mindre defekter.
Rommene var dårlig rengjort.
Hotellet reklamerer med at de driver tur- og billett assistanse, men de ansatte hadde ingen kompetanse/klarte ikke å hjelpe oss med å booke billetter.

Takk, Ane-hal