Bli belønnet med One Key
    kr 1 789
8.7 km fra Comfort Hotel Square
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Benyttet oss av en bonusnatt og var svært fornøyd med rommet. Det var stort, med egen stue og badet hadde både badekar og dusj. Men en kommer ikke utenom at det er et gammelt slitt hotell. Frokosten er ok, men det var mye matrester og tomme tallerkner «overalt». Her bør det ses på om det trengs flere folk under frokosten eller bedre organisering. Dropp pølsene i tomatbønnene. Det holder at det er pølser rett ved siden av, så kan de som vil ta begge deler.
Rimelig hotell og svært sentralt

Takk, StavangerStina
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i gåavstand fra sentrum. Servicen er helt ok. Frokost buffé var veldig bra. Her kan du få gode priser, hotellet er enkelt med sparsomme rom og interiør.
Greit hotell for de som kun trenger en seng og en dusj.

Takk, Laader
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her en natt ifm en utflukt. Fikk en veldig god pris gjennom Choice-appen. Hotellet er slitt, men renholdet var bra og frokosten var helt på høyden. Trivelig personale. Bor gjerne her igjen ved en senere anledning.

2  Takk, 629kjartans
Anmeldt 7. oktober 2018

Hotellet har en veldig bra beliggenhet, og er forholdsvis rimelig. Hyggelig betjening og en god frokost kompenserer for en ikke altfor god romstandard. Og sengene er gode, og det er jo det viktigeste, sammen med gangavstand til det meste.

Romtips: I rom mot bakgaten er det minst støy.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, olen61
Anmeldt 25. september 2018

Vennlig betjening, rimelig og lett å finne. Man sover greit og det er kort vei til det meste i Stavanger. Der stopper det positive med dette hotellet. Rommet jeg fikk var i beste fall "shabby" og frokosten svært sparsommelig.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, alibaba-oslo