Vio.com
ZenHotels.comUSD 152
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig dame i resepsjon men her stoppet også alt av positivitet. Alt fra heisen, dører og rom er helt utslitt. Ventet 1 1/2 min før det kom varme i dusjen, hvor det var tomt med såpe. Kjedelig frokost.
Hadde forventet mer av ett Choice hotell!

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, 361bennb
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Som de første andre kjedehotell i Norge, så er det ett standard konferanse hotell, med lite sjarm, skrivebord og en seng, men Ok standard og bra renslighet. Veldig sentral og bra beliggenhet, men sykt stive priser for denne typen rom

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Foodsterbasse
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Benyttet oss av en bonusnatt og var svært fornøyd med rommet. Det var stort, med egen stue og badet hadde både badekar og dusj. Men en kommer ikke utenom at det er et gammelt slitt hotell. Frokosten er ok, men det var mye matrester og tomme tallerkner «overalt». Her bør det ses på om det trengs flere folk under frokosten eller bedre organisering. Dropp pølsene i tomatbønnene. Det holder at det er pølser rett ved siden av, så kan de som vil ta begge deler.
Rimelig hotell og svært sentralt

Takk, StavangerStina
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i gåavstand fra sentrum. Servicen er helt ok. Frokost buffé var veldig bra. Her kan du få gode priser, hotellet er enkelt med sparsomme rom og interiør.
Greit hotell for de som kun trenger en seng og en dusj.

Takk, Laader
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her en natt ifm en utflukt. Fikk en veldig god pris gjennom Choice-appen. Hotellet er slitt, men renholdet var bra og frokosten var helt på høyden. Trivelig personale. Bor gjerne her igjen ved en senere anledning.

2  Takk, 629kjartans