Melissa
3,0 av 5 boblerAnmeldt 3. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
JeanetteLandaas, Daglig lederComfort Hotel Square, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. mars 2019
Hei Melissa K og tusen takk for din tilbakemelding.
Den er viktig for oss! Vi forstår vi ikke er et hotell for alle, men frokosten vår skal være topp! Beklager at dere ikke fikk oppleve dette denne gang. det tar vi svært alvorlig.
Vårt gjesteløfte og brand core er: Easy on the wallet, Easy access, Easy on the planet and Easy to enjoy.

kr 1 828
    5.0 km fra Comfort Hotel Square
    Gratis parkering
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Ble flytter til dette hotellet da det vi bestilte på var stengt for julen.
    Inntrykket vi fikk i lobbyen var bra, hyggelig personale.
    Vi oppgraderte til superior rom for 100kr ekstra, rommet var helt greit. Ikke noe woow faktor, sengen var god. Stort og bra bad, men ingen minibar. Savner det da jeg altid trenger ha noe kaldt og drikke😉
    Frokosten var skuffende, kaffien var så sterk at jeg måtte tømme halve koppen med vann for og kunne drikke den.
    Gledet meg til egg og bacon, det er min favoritt på hotell. Bacon på 4 cm oppå et stekt egg ble ikke noe hitt. Liker også og forsyne meg med diverse grønnsaker men agurken var så inntørket at den såg ut som den var skjært opp dagen før.
    Så det ble en skive salami og et glass juice på meg.
    Desverre blir det ikke dette hotellet for meg igjen, da velger jeg heller et annet i samme kjede.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, 925beatricem
    Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig dame i resepsjon men her stoppet også alt av positivitet. Alt fra heisen, dører og rom er helt utslitt. Ventet 1 1/2 min før det kom varme i dusjen, hvor det var tomt med såpe. Kjedelig frokost.
    Hadde forventet mer av ett Choice hotell!

Dato for oppholdet: desember 2018
    1  Takk, 361bennb
    Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Som de første andre kjedehotell i Norge, så er det ett standard konferanse hotell, med lite sjarm, skrivebord og en seng, men Ok standard og bra renslighet. Veldig sentral og bra beliggenhet, men sykt stive priser for denne typen rom

Dato for oppholdet: november 2018
    Takk, Foodsterbasse
    Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Benyttet oss av en bonusnatt og var svært fornøyd med rommet. Det var stort, med egen stue og badet hadde både badekar og dusj. Men en kommer ikke utenom at det er et gammelt slitt hotell. Frokosten er ok, men det var mye matrester og tomme tallerkner «overalt». Her bør det ses på om det trengs flere folk under frokosten eller bedre organisering. Dropp pølsene i tomatbønnene. Det holder at det er pølser rett ved siden av, så kan de som vil ta begge deler.
    Rimelig hotell og svært sentralt

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, StavangerStina
    Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i gåavstand fra sentrum. Servicen er helt ok. Frokost buffé var veldig bra. Her kan du få gode priser, hotellet er enkelt med sparsomme rom og interiør.
    Greit hotell for de som kun trenger en seng og en dusj.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, Laader