TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 6. september 2019

Stavanger-hotellet liger rimelig sentralt plasser i oljebyen og fungerer slik sett veldig bra. Har bare en overnatting, og har ingen til å sette fingeren på. Prisen var helt grei, servicen på topp og frokosten en av de bedre hotell-frokosten vi har smakt. Helt klart et valg vi gjentar når/om vi drar tilbake til en regntung oljeby. Obs, obs. Om du er i Stavanger så besøk Oljemuseet. Virkelig verdt et besøk.

Dato for oppholdet: september 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Trond Solberg M
Anmeldt 11. august 2019

Vi bodde mye på norske hotell i fjor under hetebølgen. Klimaanleggene fungerte. Vi søkte derfor etter hotell som hadde dette, når vi skulle til Stavanger. Allikevel var rommet en badstue. Det hjelper lite å kunne justere temperatur ned 3 grader, når det fortsatt er mange og tretti på rommet. Ute var det tordenvær og frisk luft, men vinduene kunne bare kan åpnes på gløtt.

Vanligvis foretrekker vi å bo på Nordic Choice når vi reiser rundt. Men her kjente jeg meg ikke igjen. Under frokosten var baconet erstattet med oppvarmede gummiaktige skiver. I følge personalet var de gått tomt for vanlig bacon pga matfestivalen. Men hvorfor har man i hele tatt gått til innkjøp av dette stoffet, hvis det ikke er mening å bruke det. Påleggsskivene og osten var delt i 2. Sammenlignet med kjedens andre hoteller var utvalget sparsommelig. Jeg støtter kampanjen mot matsvinn og små tallerkener. Her hadde de tatt innsparingen et steg videre. Glassene hadde halv størrelse. Bestikket kunne minne om fruktbestikk. Kanskje man i iveren etter å spare, bør ta en evaluering. Det går an å spare seg til fant.

Vi ble lovet vifte. Det ble derfor morsomt når vi kom tilbake om kvelden, og det lå en hårføner på rommet. Særlig for meg uten hår. Fikk byttet til en liten vifte. Den gikk rundt, men for 3-400 kr kan man få en gulvvifte som blåser luft. Innsjekking var fantastisk. Ved utsjekking ble vi krevd for betaling, selv om vi hadde betalt kvelden før. Det ble selvfølgelig rettet opp. Hotellet hadde en sentral beliggenhet med stor garasje under. Jeg vil berømme resepsjonisten som var på vakt kvelden da vi kom. Hun hadde et enormt trøkk, men holdt hodet kaldt. Hun gjorde virkelig alt som stod i sin makt for å finne rom som hadde levelige forhold. Men totalopplevelsen er ikke noe å skryte av. Til det ble natten for ubehagelig.

Takk, torleifo
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Veldig god service, betjeningen virker veldig profesjonelle og ryddige. Anbefaler dette hotellet da det er lett å parkere, nært sentrum og kollektiv transport like i nærheten. Rommet var veldig rent og frokosten var god.

Takk, Tommy N
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Vi ankom hotellet kl 13.30 og fikk beskjed om at rommet ikke var klart,men for 100kr kunne vi få tidlig innsjekk. Da kunne vi plutselig velge mellom rom i alle etasjer. Vi har reist mye både i Norge og Europa og aldri har vi måtte betale for tidlig innsjekk visst det var ledig rom.

Takk, Oddveig S
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Ikke det mest spennende hotellet, ikke den mest omfattende frokost-buffeten, og ikke de største rommene, men svært mye for pengene. Hotellet er forholdsvis nytt, og holder derfor jevnt god/moderne standard på alle fasiliteter. Svært gode senger (Dux). Beliggenheten er sentral i forhold til sentrum. Sammenlignet med andre hoteller i området, er det umulig å slå Square på pris. Anbefales derfor på det varmeste hvis pris veier tungt.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, SiggyR16