FindHotel
Travelocity
ZenHotels.comUSD 144
Anmeldt 23. mai 2020

Kommer inn på rommet som er helt nedstøvet med masse støv under senga, hår på gulvet på badet. Fikset fort nytt rom, det skal de ha. Nye rommet hadde mindre støv men ikke rent. Ingen av rommene hadde nye toalettrull noe man kansje forventer under disse tider. Følte oss absolutt ikke trygge under koronatider her.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, 428maritas
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Booket superior-rom pr telefon og ble lovet et rom flott rom med utsikt. Når vi sjekker inn får vi først romnøkler som ikke er aktivert, og som det tar lang tid å fikse. Nå vi endelig kommer oss inn på rommet finner vi et mørkt og nitrist rom der alt vi ser ut av vinduet er et ustelt og trist lite atrium. Klaustrofobisk.

Hotellet ligger langt unna sentrum i forhold til de andre hotellene i Stavanger, og bør oppgradere servicen betraktelig. Det er en grunn til at hotellet er relativt billig.

Hvis dette var Superior er jeg glad vi ikke bestilte standardrom.... Dette holder ikke mål.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Norwhat
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Alltid bra mottakelse i resepsjon ved ankomst.
Rent og pent, god frokost. Sentralt med gangavstand til sentrum.
Spesiell takk til Kjersti og Pernille som ordnet tilgang til treningsrom på nabohotellet..

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, johnklev
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Et godt valg i sentrum av Stavanger. God normal standard, ikke luksus. Rommet var stort og praktisk. Gode senger. Praktisk bad. Lett å regulere varmen på rommet. Frokosten var meget bra. Her får en value for money.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, KetilHveding
Anmeldt 27. januar 2020

Skal ikke tilbake her,,, dette var ei rønne av et hotell,
Bærer preg av å ikke blitt vedlikeholdt eller fått oppgradering de siste 20årene,
skittent og ekkelt!
Frokosten var tafatt og mangelfull, heldigvis var det en Deli de luca i kjelleren så man kan få seg en kaffi og en rask matbit...

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, VIPtravelNORWEGIAN