ZenHotels.com
    5.0 km fra Comfort Hotel Square
    Gratis parkering
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fint og stort rom. God seng, samt behagelig ekstraseng som vi bestilte. Pluss for at man kan ha hund med.

Men det stopper der. Skulle i baren første kvelden, der hadde de for det første nærmest ingenting. Og han som stod i baren hadde tydelig ikke peiling. Kom masse bananfluer fram når man åpnet skapet for å sette igang tappen til ølet.

Frokosten på hotellet vsr ikke mye å skryte av, dårlig kaffe, du fikk bare papirposer og ha maten som var ferdig smurt og pakket, med lite pålegg og det var tørt og smakløst. Melonen var også steinhard.

Ellers pluss for hyggelig betjening

Takk, karolinesa
    Anmeldt 23. mai 2020

Kommer inn på rommet som er helt nedstøvet med masse støv under senga, hår på gulvet på badet. Fikset fort nytt rom, det skal de ha. Nye rommet hadde mindre støv men ikke rent. Ingen av rommene hadde nye toalettrull noe man kansje forventer under disse tider. Følte oss absolutt ikke trygge under koronatider her.

Dato for oppholdet: mai 2020
    Takk, 428maritas
    Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Booket superior-rom pr telefon og ble lovet et rom flott rom med utsikt. Når vi sjekker inn får vi først romnøkler som ikke er aktivert, og som det tar lang tid å fikse. Nå vi endelig kommer oss inn på rommet finner vi et mørkt og nitrist rom der alt vi ser ut av vinduet er et ustelt og trist lite atrium. Klaustrofobisk.

Hotellet ligger langt unna sentrum i forhold til de andre hotellene i Stavanger, og bør oppgradere servicen betraktelig. Det er en grunn til at hotellet er relativt billig.

Hvis dette var Superior er jeg glad vi ikke bestilte standardrom.... Dette holder ikke mål.

Dato for oppholdet: februar 2020
    2  Takk, Norwhat
    Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Alltid bra mottakelse i resepsjon ved ankomst.
    Rent og pent, god frokost. Sentralt med gangavstand til sentrum.
    Spesiell takk til Kjersti og Pernille som ordnet tilgang til treningsrom på nabohotellet..

Dato for oppholdet: februar 2020
    Reisetype: Reiste alene
    Takk, JOHN K
    Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Et godt valg i sentrum av Stavanger. God normal standard, ikke luksus. Rommet var stort og praktisk. Gode senger. Praktisk bad. Lett å regulere varmen på rommet. Frokosten var meget bra. Her får en value for money.

Dato for oppholdet: januar 2020
    Takk, Ketil H