kr 1 162
3,0 av 5 boblerSted
2,0 av 5 boblerRenslighet
2,0 av 5 boblerService
2,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
kr 2 007
0.6 km fra Comfort Hotel Square
Bar/lounge
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet i byen. Kort vei til det meste. Hotellet bærer preg av og være en maskin. Fikk et relativt slitent rom i 3 etg. Det trengs en oppussing. Vindu var veldig skittent. Gulv og skrivebord er skadet. Grei seng. Flott utsikt fra takterrasse, men mye søppel, tomflasker og sneiper over alt. Vi la også merke til en pose med tomflasker rett på utsiden av inngangen til hotellet,, denne var det ingen som fjernet på de 2 dagene vi var der. Utrolig slapp betjening i resepsjonen. Kommer nok til og finne oss et annet sted neste gang vi skal til Stavanger. Vi hadde tidlig utsjekk (kl 05.30) da vi skulle videre til Bergen. Ble lovet en liten matpakke, men fant ingen ansatte. Alt i alt et greit sted og sove hvis du skal være mest mulig ute. Comfort hotell lever ikke helt opp til navnet.

1  Takk, Drammen3026
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Eneste positive med oppholdet var den sentralt beliggenheten. Jeg har vært medlem av Nordic Choice-kjeden i flere år og har besøkt dette hotellet før, men aldri har jeg vært så skuffet av et hotell noen gang. Vi hadde bestilt tre rom, men bare ett var klart ved ankomst. Klokken 18 fikk vi rom nummer to, men det var etter at vi hadde purret flere ganger. Ble tilbudt brus og baguetter som kompensasjon. Vi ble lovet at de skulle ringe når rom nummer 3 var klart. Klokken 21.00 kom vi tilbake fra middag og ingen hadde ringt etter oss. Måtte selv spør (igjen!) om rommet var klart. På det siste rommet rant det knapt nok vann fra dusjhodet. Frokosten (covid-19 frokost) bestod av tørre rundstykker med enten ost eller skinke. Ved utsjekk valgte vi å klage på at rommene var klare så seint og til slutt slapp vi å betale for det siste rommet. Selv om vi til slutt fikk kompensasjon har jeg bestemt meg for å bytte hotellkjede.

1  Takk, Aina0092
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fint og stort rom. God seng, samt behagelig ekstraseng som vi bestilte. Pluss for at man kan ha hund med.

Men det stopper der. Skulle i baren første kvelden, der hadde de for det første nærmest ingenting. Og han som stod i baren hadde tydelig ikke peiling. Kom masse bananfluer fram når man åpnet skapet for å sette igang tappen til ølet.

Frokosten på hotellet vsr ikke mye å skryte av, dårlig kaffe, du fikk bare papirposer og ha maten som var ferdig smurt og pakket, med lite pålegg og det var tørt og smakløst. Melonen var også steinhard.

Ellers pluss for hyggelig betjening

Takk, karolinesa
Anmeldt 23. mai 2020

Kommer inn på rommet som er helt nedstøvet med masse støv under senga, hår på gulvet på badet. Fikset fort nytt rom, det skal de ha. Nye rommet hadde mindre støv men ikke rent. Ingen av rommene hadde nye toalettrull noe man kansje forventer under disse tider. Følte oss absolutt ikke trygge under koronatider her.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, 428maritas
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Booket superior-rom pr telefon og ble lovet et rom flott rom med utsikt. Når vi sjekker inn får vi først romnøkler som ikke er aktivert, og som det tar lang tid å fikse. Nå vi endelig kommer oss inn på rommet finner vi et mørkt og nitrist rom der alt vi ser ut av vinduet er et ustelt og trist lite atrium. Klaustrofobisk.

Hotellet ligger langt unna sentrum i forhold til de andre hotellene i Stavanger, og bør oppgradere servicen betraktelig. Det er en grunn til at hotellet er relativt billig.

Hvis dette var Superior er jeg glad vi ikke bestilte standardrom.... Dette holder ikke mål.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Norwhat