Booking.comUSD 125
TripadvisorUSD 125
FindHotelUSD 126
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Oppholdet bar preg av høyt trykk på hotellet, og det virket ved flere anledninger som om bemanningen var alt for lav i forhold til antall besøkende. Lang tid for innsjekk og en utrolig kaotisk og lite smittevernstilpasset frokost, hvor man selv måtte rydde bordene for berg med søppel og tallerker. Rommet var greit, selv om innredningen (bla. vindu inn mot bad) ikke nødvendigvis faller i smak hos enhver. Pluss at parkering finnes i kjeller og er blandt de rimeligere alternativene i Stavanger.

1  Takk, kingston55
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Kjempeflott hotell. Urbant, nytt og moderne med en flott takterrasse som man kunne bruke som man ville :)

Perfekt beliggenhet, rett ved sentrum, Vågen og gamlebyen. Parkeringshus i kjelleren.

Hyggelig og blid betjening.

Trekk for veldig små rom, og latterlig dårlig «covid-19-frokost». Vi har bodd på 9 ulike hoteller de siste ukene, og denne frokosten var i en egen klasse (negativt sett) i forhold til alle de andre hotellene.

1  Takk, Norskfamilie
Anmeldt 21. juli 2020

Kort vei til det meste fra hotellet. Ellers ganske lav standard. Rommet var ok, ingen høydare. Frokosten virket ikke beregnet for antall gjester og det var for lite sitteplasser til antallet. I tillegg ble det tomt for både kaffe og juice tidlig

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Frid S
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet i byen. Kort vei til det meste. Hotellet bærer preg av og være en maskin. Fikk et relativt slitent rom i 3 etg. Det trengs en oppussing. Vindu var veldig skittent. Gulv og skrivebord er skadet. Grei seng. Flott utsikt fra takterrasse, men mye søppel, tomflasker og sneiper over alt. Vi la også merke til en pose med tomflasker rett på utsiden av inngangen til hotellet,, denne var det ingen som fjernet på de 2 dagene vi var der. Utrolig slapp betjening i resepsjonen. Kommer nok til og finne oss et annet sted neste gang vi skal til Stavanger. Vi hadde tidlig utsjekk (kl 05.30) da vi skulle videre til Bergen. Ble lovet en liten matpakke, men fant ingen ansatte. Alt i alt et greit sted og sove hvis du skal være mest mulig ute. Comfort hotell lever ikke helt opp til navnet.

1  Takk, Drammen3026
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Eneste positive med oppholdet var den sentralt beliggenheten. Jeg har vært medlem av Nordic Choice-kjeden i flere år og har besøkt dette hotellet før, men aldri har jeg vært så skuffet av et hotell noen gang. Vi hadde bestilt tre rom, men bare ett var klart ved ankomst. Klokken 18 fikk vi rom nummer to, men det var etter at vi hadde purret flere ganger. Ble tilbudt brus og baguetter som kompensasjon. Vi ble lovet at de skulle ringe når rom nummer 3 var klart. Klokken 21.00 kom vi tilbake fra middag og ingen hadde ringt etter oss. Måtte selv spør (igjen!) om rommet var klart. På det siste rommet rant det knapt nok vann fra dusjhodet. Frokosten (covid-19 frokost) bestod av tørre rundstykker med enten ost eller skinke. Ved utsjekk valgte vi å klage på at rommene var klare så seint og til slutt slapp vi å betale for det siste rommet. Selv om vi til slutt fikk kompensasjon har jeg bestemt meg for å bytte hotellkjede.

1  Takk, Aina0092