Trip.com
Anmeldt 20. august 2021

Dette er et bra hotell,det var så stille og rolig der,hørte ingen hyle i gangene,eller annet bråk,så deilig. Gode fine rom,og en deilig seng.savnet vannkoker på rommet,men det er det kanskje da det ikke er corona? PAsse spasertur fra sentrum,og extra matbitikk vegg i vegg. vi koset oss,og en fin takterasse med utsikt over hele Stavanger by .

Romtips: vi var i 4 etg.stille og rolig
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, hildura
Anmeldt 23. juli 2021

Veldig mørkt og dystert hotell.måtte sminke meg i lys fra mobil.Grei frokost,Anbefales ikke. Trange rom.Fikk beskjed å bruke munnbind når man hentet frokost. Mange gjorde ikke det.Også mørkt der man spiser frokost

Takk, kari b
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kjedelig og dårlig frokost. Dårlig sminkelys på badet. Dette hotellet passer ikke for de som er dårlig til bens eller vond rygg. Kort vei til brygga, men lang og bratt trapp for å komme seg opp og ned til byen. Ikke gode senger og kjip liten pute.

Takk, Line L
Anmeldt 3. juli 2021

Lite imøtekommende da vi sjekket inn kl 12.00 ... Paret vi var sammen med fikk sitt rom med en gang mens vi fikk beskjed om å vente til kl 15.00? Rommet var slitt og støvete..... Vi fikk verken rene håndklær eller toalett papir uten vi måtte spørre etter...... Kaos i frokosten med både de ansatte og folk... Reagerte på at personalet gikk i vanlige klær og skitne håndklær som hang ut av lommen når de kom ut fra kjøkkenet ? Fikk utdelt maske men buffé bordet var jo helt kaos alle brukte samme klype til å ta maten med serviettduk på brødet jeg minsten matlysten spiste så og si ingenting Også arbeidsantrekket i resepsjonen var lite pent gutt med hettegenser? Dette er nok første og siste besøket på dette hotellet!

Takk, Hellen S
Anmeldt 2. juli 2021

Vi vil gi hotellet honnør for god service. Rommet var bra, men nå begynte badet å bli slitt. Treger oppussing. Det er 2. gang vi er her på to år. Utmerket frokost. Smittevernet var bra. Utmerket med garasje rundt hjørnet(ikke med i prisen for rommet).

Takk, Jan190444