Comfort HotelsUSD 155
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Litt stusslig frokostbuffet og mye kø. De som jobbet med frokosten var veldig hyggelige og kom bort og spurte om vi ville ha mer kaffe og bakverk. Veldig flott med takterrasse. Den ble brukt mye. Ingen som vasket rommet og jeg var der i en uke. Virket litt «slappere» enn de hotellene jeg har pleid å bo på. Men det veier opp at det var hyggelige ansatte ved frokosten og at det var takterrasse. Mange trapper på vei opp til hotellet. Stress å dra kofferten opp alle trappene. Siden jeg kom på en søndag kunne jeg ikke benytte heisen i kjøpesenteret nedenfor. Om man tar den heisen opp i fjerde etasje så slipper man trappene. Mulig det finnes en annen vei opp uten trapper, men det vet jeg ikke.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Culture22164445653
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Frokost: Til tross for at en har bestilt rommet flere uker i forvegen er det ikke mulig å spise frokost til et selvvalgt tidspunkt. Skal vi i et møte er det ikke mulig å spise til et selvvalgt tidspunkt.
Frokostbordet: hver enkelt person må ta i brødet for å skjære det opp. Uhørt. Kaviartuben tar alle sammen i. Uhørt.
Utvalg ved frokost: Lite utvalg av kjøttpålegg og salater, ingen sildesorter,
Rommet: Er bestilt for 2 person, kun 1 god stol. Kunn renhold av rommet hver 4. dag som ikke tjener noe annet formål enn å kunne skjære ned på antall ansatte. Dette har ingen ting med smitte å gjøre, som hotellet hevder.

Romtips: Ingen parkering
Takk, stureth
Anmeldt 20. august 2021

Dette er et bra hotell,det var så stille og rolig der,hørte ingen hyle i gangene,eller annet bråk,så deilig. Gode fine rom,og en deilig seng.savnet vannkoker på rommet,men det er det kanskje da det ikke er corona? PAsse spasertur fra sentrum,og extra matbitikk vegg i vegg. vi koset oss,og en fin takterasse med utsikt over hele Stavanger by .

Romtips: vi var i 4 etg.stille og rolig
Takk, hildura
Anmeldt 23. juli 2021

Veldig mørkt og dystert hotell.måtte sminke meg i lys fra mobil.Grei frokost,Anbefales ikke. Trange rom.Fikk beskjed å bruke munnbind når man hentet frokost. Mange gjorde ikke det.Også mørkt der man spiser frokost

Takk, kari b
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kjedelig og dårlig frokost. Dårlig sminkelys på badet. Dette hotellet passer ikke for de som er dårlig til bens eller vond rygg. Kort vei til brygga, men lang og bratt trapp for å komme seg opp og ned til byen. Ikke gode senger og kjip liten pute.

Takk, Line L