“Kjempegod sushi”
Anmeldelse av Wanna Sushi & Thai Mat

Wanna Sushi & Thai Mat
Vurdert som nr. 38 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fikk bord til 4, selv om vi ikke hadde bestilt. Kjempegod sushi, kanskje litt få maki-alternativer/litt lite variert.

Takk, _slaugm2016

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Var her i juli på middag med familien. Det var fult der, men de så at de kunne ringe meg hvis noen gikk derfra tidlig for det var bare 1 time til stengetid.
Det gikk ca 20 min og da ringte de og lurte på om vi ville komme for nå var det bord ledig. Vi var 4 stk og sultne så det så vi ikke nei til.
Når vi kom dit var personalet veldig fornøyd med at vi kom og det var topp service hele veien selv om det ble 15min etter stengetid.
Vi spiste sushi, vårruller og thaimat og det smakte helt fantastisk alt sammen.
Fantastisk sted, anbefales på det sterkeste.

1  Takk, 107TommyB
Anmeldt 27. april 2020

Fikk lyst på Thai eller Sushi, jeg er ikke noen sushi menneske men noen tider er det bra. På denne resturanten var jeg alene gjest i Covid 19 tidene, men hygine med coronatiltak var på plass. Service sier seg selv at bare måtte være bra, jeg bestilte 3 forskjellige sushi småretter, det kostet ca 270kr. Jeg ble skikkelig mett, hver rett var i seg selv en gastronomisk opplevelse, og det bare til 270kr, ikke mere en søl på en fast food. Hit kommer jeg garantert tilbake. Tusen takk for ett minnerikt og herlig måltid.

Jeg er kresen, men dette var en innertier, jag har ikke opplevd bedre mat til denne prisen

Dato for besøk: april 2020
2  Takk, Frode L
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Er like fornøyd hver gang. Kjempe god mat, like god service og pris. Anbefales på det sterkeste. Rå på sushi

Dato for besøk: februar 2020
Takk, vetleoie
Anmeldt 26. januar 2020

Vi oppdaget at denne restauranten hadde dukket opp i senere tid, og hadde lyst på sushi. Og hvilken opplevelse! Riktignok var våre valg delvis sprøbakte, men sushismaken var der, og man kunne bare glemme soyasaus. Sushien skled ned, og bitene var så store at 8-12 biter holder. Prisen var verdt smaken! Vi bestilte 28 biter, og måtte ta med hjem 7. Sammen med 2 x 1/2-liters brus var summen ca kr 660,-. Verdt et besøk!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 529runea

Reisende som så på Wanna Sushi & Thai Mat, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Wanna Sushi & Thai Mat? Del dine erfaringer!