“Flott restaurant!”
Anmeldelse av Wanna Sushi & Thai Mat

Wanna Sushi & Thai Mat
Vurdert som nr. 37 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Velsmakende og delikat sushi som falt i smak for hele reisefølget. 4 ngiri og 8 makibiter var passe, men vi hadde også en forrett. Trivelig, effektiv og blid service!

Takk, ThorT76

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

En liten perle av thai restaurant i Stavanger i en smal liten gate. Veldig hyggelige personale . Vi spiste forskjellig. Og alt smakte godt . Nydelig sushi av gode råvarer. Kan anbefale denne restauranten

1  Takk, Basilicumpomodoro
Anmeldt 14. juli 2021

Kjempe nydelig sushi.Flotte råvarer og blid betjening.Virker som et populært sted.Fikk ikke bord første kvelden så booket bord til dagen etter.Kommer vi til Stavanger igjen, vil vi gå hit.

Takk, MaBiKrLa
Anmeldt 15. juni 2021

Prøvde bare en makirett og den var utmerket. Grunnen til at jeg ikke forsøkte flere var rett og slett fordi jeg nettopp hadde spist et annet sted, men når jeg hørte at kokkene hadde jobber på Halvtoll før måtte jeg bare prøve. Det innfridde og et nytt besøk står alt oppført til neste gang jeg er i Stavanger.

Takk, Lars R
Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og god service. Delikat og ferske råvarer. Hyggelig betjening. Eneste minus var litt mye chilisaus på alle bitene, noe som ble litt sterkt for barneganer. Så litt skuffede barn.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, AasneH1

Reisende som så på Wanna Sushi & Thai Mat, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Wanna Sushi & Thai Mat? Del dine erfaringer!