“Veldig bra nudler”
Anmeldelse av Wanna Sushi & Thai Mat

Wanna Sushi & Thai Mat
Vurdert som nr. 37 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 30. august 2021

Braaaaaaaaa veldig eg elsker nudler så eg likte det anbefales eg likte veldig godt de brune nudlene de andre likte sushi

Takk, JajsjsjMaya

Anmeldt 28. juli 2021

Nydelig sushi og friterte scampi! Veldig gode makier. Sjeldent at både jeg og min mann liker ALT som serveres ved mixed sushimeny, men her ble alt spist! Hyggelig betjening, rent og pent! Blir kun sushi bestillinger herfra heretter!

Takk, maritsidselrud
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fin atmosfære og god mat både for store og små. Nigiri til forrett, barnemeny til de små og Pad thai’en var helt klart av de bedre vi har smakt.

Takk, ToreK121
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Velsmakende og delikat sushi som falt i smak for hele reisefølget. 4 ngiri og 8 makibiter var passe, men vi hadde også en forrett. Trivelig, effektiv og blid service!

Takk, ThorT76
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

En liten perle av thai restaurant i Stavanger i en smal liten gate. Veldig hyggelige personale . Vi spiste forskjellig. Og alt smakte godt . Nydelig sushi av gode råvarer. Kan anbefale denne restauranten

1  Takk, Basilicumpomodoro

Reisende som så på Wanna Sushi & Thai Mat, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Wanna Sushi & Thai Mat? Del dine erfaringer!