“Jentekveld”

Sumo Restaurant Hall Toll
Vurdert som nr. 128 av 275 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Hadde en kjempe kveld på Sumo. De fleste hadde sushi som var god, men en anelse for salt. Utrolig hyggelig og kjapp service! Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Nwern

Anmeldt 5. september 2019

Vi var 3 kompiser på middagsbesøk en ukedag i 19 tiden. Flotte lokaler. 2 bestilte sushi og en bestilte varmmat. Maten var veldig god og fint tilberedt. Drikke var imidlertid vanskelig...det var ulike servitører og det så ut som de ikke hadde delt bordene mellom seg. Iallefall fikk vi drikken sent og flere ganger måtte vi gjenta bestillingen.
Vi havnet på et bord inni hjørnet, som dessverre var rett under høyttaleren. Åpenbart så var musikken for høy til at vi kunne ha samtale med normalt stemmeleie mellom alle 3 rundt bordet. Vi spurte servitøren om det gikk an å skru ned musikken men han sa at flere hadde spurt om det samme, men at Sumo hadde en policy på at musikken skulle være så høy. Det virket som flere enn oss under høyttaleren syntes den var for høy. Dumt at sullete servering og høy musikk ødelegger et flott utgangspunkt...

Dato for besøk: september 2019
Takk, Sabeltann
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

God og smakfull sushi kombinert med god vin og hyggelige servitører slår aldri feil. 2 besøk på 1 måned - like bra begge ganger. Kan anbefales - kommer gjerne tilbake

Takk, SteRos
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Par hadde ikke bestilt men det gikk bra fikk sjarmerende bord ved vindu mot havna, kjapp og rask servering veldig hyggelige personale.
Bestilte en hot spicy biff og en normal begge smakte utmerket.
Kan anbefale dette sted blir nok flere besøk, ingen ting og utsette her kjempe hyggelig

Takk, Stein J
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Skulle møte en kollega og venninne for en sen lunsj og reunion etter sommerferien. Fantastisk service!! Kjempe koselig atmosfære. Syntes med en gang at det var litt dyrt i forhold til andre plasser, men etter å ha smakt maten hadde prisen ingenting å si!! Utrolig god mat!! Vi hadde vårrull til forrett og sushi etterpå. Denne plassen kan vitterlig anbefales!

Takk, S2656AQT

Reisende som så på Sumo Restaurant Hall Toll, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sumo Restaurant Hall Toll? Del dine erfaringer!