“Anbefales!”

Sumo Restaurant Hall Toll
Vurdert som nr. 80 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig sted! Lekker innredning. God atmosfære. Vi bestilte en familie pakke som bestod av et bredt utvalg sushi. Gode råvarer! Anbefales

Takk, sofr-10

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Knall sushi og meget bra service. Satt ute i nytt tilbygg. Følte solnedgangen uten å fryseKommer gjerne tilbake

Takk, staalebaerland
Anmeldt 7. juli 2020

Jeg liker sumo, og har alltid vært fornøyd med det jeg har bestilt. Men denne retten er en av de dårligere rettene jeg har smakt i Stavanger området, til en pris av 259kr. Det var ikke saus, det var lite smak og det var seig deig. Alt annet enn beskrivelsen. Kommer ikke til å bestille denne retten her igjen.

1  Takk, Josephinee7378
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Ingen god dag. Hyggelig betjening og flott sted og være. Men maten kom etter 1 time og 15 minutter og var sushi med tonnevis av dressing og kremost. Jordbæret smakte syltetøy.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, frederick524
Anmeldt 23. juni 2020

Kelneren var mest opptatt av å sjekke opp jentene på nabobordet, varmretter ble servert kalde etter 45 minutter og enkle ytelser som å sørge for at vi hadde vann i glassene var ikke å se.
En av sushirettene ble servert dynket med sprøstekt løk fra pose, så opplevelsen av bensinstasjon-pølse var komplett.
Får kun pluss for beliggenhet. Ellers et forferdigelig sted.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Skjeldalandresen

Reisende som så på Sumo Restaurant Hall Toll, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sumo Restaurant Hall Toll? Del dine erfaringer!